  • Data: 2002-11-14 21:30:47
    Temat: Re: AsterCity - Jakie doswiadczenia?
    Od: "Giewont" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "icm" <k...@m...prv.pl>
    > Uprzejmie prosze o Wasze opinie nt. INTERNETU przez TV kablowa AsterCity
    > Z gory dziekuje
    > KOT

    Korzystam od ponad poltora roku. W tym czasie wlasciwie nie bylo zadnych
    awarii, poza jakimis drobnymi ktore trawaly stosunkowo krotko. W tym czasie
    zmienili mi 3 razy adres IP, nie informujac. Infolinia slabo poinformowana
    o necie (wiedzy to za dobrej nie maja) jezeli ktos ma jakies problemy to
    trudno sie dogadac rzeczowo. Jezeli chodzi o przepustowosc to samo astercity
    dziala bardzo dobrze. Dobry proxy - czterokrotne zwiekszenie przepustowosci
    we wszytkim co moze skorzytac z tego serwera. Czasem gorzej dziala, ale
    problem lezy prawie zawsze po stronie ipartners. Czasem pakiety do tpnetu
    ida przez telie. Czasem cos im sie na styku krzaczy. Ale nie ma sieci
    idealnej i nie miewajacej takich problemow.
    Ogolnie uwazam to za najlesza oferte na rynku do zastosowan domowych (a mam
    porownanie do wieksozsci providerow)

    Zdecydowanie godne polecenia.

    Giewont

    giewont@anty_spam_wytnij_interia.pl