  • 11. Data: 2011-03-28 20:43:12
    Temat: Re: Asstra II - ile kg moge zaladowac
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-28 16:38, Amir pisze:
    > WItam
    > Dzis musze zaladowac
    > 23 paczki paneli
    > to daje wagę 350kg
    >
    > nie będzie to problem?

    Nie będzie.
    Ale lepiej jeżeli położysz tylną kanapę i będziesz ładował je w miarę
    równomiernie, niż byś miał wrzucić wszystko do tyłu bagażnika (ale to
    też nic się nie stanie).

    Samochód oczywiście trochę siądzie, na jakiś wysokich progach
    zwalniających może przytrzeć dołem, zwłaszcza jak zawias już nie
    pierwszej młodości, więc ostrożnie.

  • 12. Data: 2011-03-29 11:29:03
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Dzis musze zaladowac
    > 23 paczki paneli
    > to daje wagę 350kg
    >
    > nie będzie to problem?
    >
    > Astra zwykla 5 drzwi

    nic się nie stanie, o ile - tak jak już napisali koledzy - równo rozłożysz,
    jeżeli naładujesz do bagażnika to mogą w skrajnym przypadku na dużych
    dziurach popękać końcówki zwojów sprężyn tylnych bo to się czasem zdarzało w
    przeładowanych Astrach G,

    brat

  • 13. Data: 2011-03-29 16:39:50
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

> [...]
    > dużych dziurach popękać końcówki zwojów sprężyn tylnych bo to się czasem

    dał radę 380kg ale siedział i fatalnie się jechało jak z jajkiem
    mimo, ze mam 2.0l 16V z spreżynami wzmocnionymi pod holowanie
    kempingu, za które dałem 800zł w ASO.

  • 14. Data: 2011-03-29 19:32:32
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Amir" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    > mimo, ze mam 2.0l 16V

    Nie mimo, a m. in. dlatego :-)
    W kombi 1.6 16V zdarzało mi się wozić ~0,5 T cementu + moja osoba
    i dawał radę :-)
    (kombi = też mocniejsze sprężyny,
    + większość masy ładunku za przednimi siedzeniami).

    Pzdr

    JKK

  • 15. Data: 2011-03-31 19:55:06
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Mar 2011 16:38:02 +0200, "Amir" <S...@g...pl>
    wrote:

    >nie będzie to problem?

    Skoro wersja z kratką miała ładowność 550 kg, to nie widzę problemu
    ;))

    Ja Fiatem CC wiozłem 40 m^2 paneli podłogowych i dał radę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280