  • 21. Data: 2010-02-16 14:43:25
    Temat: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Animal pisze:
    > Czas zaczac sie leczyc.

    Jakbyś kurwa pomyślał, to byś wiedział dlaczego mam takie podejście,ale
    nie po chuj sie wysilać lepiej pierdolnąć jakąś głupotę, co za debilizm.

    --
    krzysiek82

  • 22. Data: 2010-02-16 14:58:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Feb 2010 10:54:47 +0100, Kuba (aka cita) wrote:

    >czy aby napewno przemyslałeś to co napisales?
    >W banku to se mozesz zrobic kredyt, ktory trzeba spłacić.

    A limit kredytowy to takie zabezpieczenie sobie kredytu, jakby byl
    potrzebny :-)

    >Ubezpieczenie to skladka, a ew. kosztów ktore pokryje nie musisz zwracac.

    Jak mowimy o zdarzeniu rzadkim i losowym, np pozar domu, czy kradziez
    peugeota, to owszem - skladki moga byc niewielkie i lacznie nizsze od
    szkody.
    Jak jednak mamy do czynienia ze zdarzeniem pewnym, jak np rozbicie
    pojazdu, czy holowanie, albo smierc czlowieka - nie martw sie, klienci
    zaplaca za siebie predzej czy pozniej :-)

    J.

  • 23. Data: 2010-02-16 15:02:55
    Od: "Animal" <a...@a...al>

    > napiszę tak, pierdol się

    To zdecydowanie potwierdza moja teorie... :-)

  • 24. Data: 2010-02-16 15:04:39
    Od: "Animal" <a...@a...al>

    > Jakbyś kurwa pomyślał, to byś wiedział dlaczego mam takie podejście,ale
    > nie po chuj sie wysilać lepiej pierdolnąć jakąś głupotę, co za debilizm.

    ...ktora wyciagnalem na podstawie Twoich wczesniejszych postow na temat
    "problemow" z saabem :-)
    Ps. a popatrzyc na niego mozna czy stoi pod pokrowcem w garazu ? ;-)

  • 25. Data: 2010-02-16 15:04:58
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.02.2010 PJ <p...@g...com> napisał/a:
    > //Cóż - ADAC. Mam, nie testowałem i mam nadzieję nie testować.
    >
    > zgadza sie w Plusie jest ale jesli masz pecha polec na jakims zadupiu
    > Europy to czekanie az zapelnia lawete moze ciagnac sie tygodniami .-)

    Opinia Niemców, którym się rozkraczyły samochody w różnych zadupiach
    Europy, jest odmienna. Co więcej, możesz wziąć dowolną lawetę, fakturę i
    oddadzą forsę przelewem, na nikogo nie musisz czekać.
    --
    Samotnik

  • 26. Data: 2010-02-16 15:05:20
    Od: "Animal" <a...@a...al>

    > Proszę trochę jaśniej bo nie bardzo rozumiem.

    pomysl, chyba, ze masz z tym problemy ;-)

  • 27. Data: 2010-02-16 15:06:27
    Temat: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbli?szego serwisu
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.02.2010 Lukasz <z...@b...net.pl> napisał/a:

    > jest polskoj?zyczna wersja ich strony i numer kontaktowy z polskim lektorem
    > w razie awarii, czy mo?e musz? zna? ich ojczysty j?zyk?

    Dogadasz się po angielsku z niemiecką infolinią, ale jest też numer do
    Polski, do Poznania, gdzie się dogadasz i po polsku. :) Niestety pracują
    tylko 09:00-18:00

    Jest kawałek angielskojęzycznej strony, ale trudno do niej dotrzeć.
    --
    Samotnik

  • 28. Data: 2010-02-16 15:07:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Feb 2010 14:12:26 +0100, Lukasz wrote:

    >jest polskojęzyczna wersja ich strony i numer kontaktowy z polskim lektorem
    >w razie awarii, czy może muszę znać ich ojczysty język?

    W zgloszeniowce mozna sie dogadac po angielsku, jak przyjedzie
    mechanik to juz roznie moze byc, szczegolnie w bylym NRD.

    A tu ADAC po polsku [nie korzystalem].
    http://www.starter-bpd.com.pl/
    http://www.starter24.pl/PL/

    Tak czy inaczej - ADAC tez ma jakies zasady, i nie bedzie wiozl auta
    5000km ..

    J.

  • 29. Data: 2010-02-16 15:12:36
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    > Tak czy inaczej - ADAC tez ma jakies zasady, i nie bedzie wiozl auta
    > 5000km ..
    > J.

    No wlasnie, tak myslalem...

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"

  • 30. Data: 2010-02-16 15:29:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    > Za granica jest, mam pakiet holowanie auta w dowolny punkt + nocleg +
    > samochod zastepczy albo zwrot kosztow podrozy , nie wierze ze w polsce
    > nikt tego nie oferuje.

    Gdzie za granicą masz taki pakiet? Z jakiej firmy?
    Jesteś pewny że przeczytałeś drobnym maczkiem napisane pod
    gwiazdką że "dowolny punkt ma być odległy mniej niż 100km"?
    Jestem pewny że nie było tam określenia "holowanie w dowolny
    punkt" bo taką polisę możnaby wykorzystać do transportu auta
    do Polski za darmo: kupujesz polisę, urywasz pasek do alternatora
    dzwonisz po "assistance" w Hiszpanii i prosisz o "odholowanie"
    do Krakowa :-))