eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAsistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu › Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
    Date: Wed, 17 Feb 2010 15:04:42 -0600

    "amos" <g...@g...com> wrote in message
    news:cb493d53-ac3b-4c27-ac64-179df197bb29@z19g2000yq
    k.googlegroups.com...

    > Doklanie tak. I dlatego nie rozumiem o czym w sumie ta dyskusja.
    >
    > Dla jednego zabezpieczenie ryzyka jest warte pieniedzy wydanych na
    > polise, dla drugiego nie. To nawet nie jest kwestia kto ile zarabia,
    > czy go stac czy nie a jedynie przekonania slusznie wydanych pieniedzy.
    >
    > Zalezy jak kto sobie ceni swoja wygode i komfort psychiczny. Zbyt
    > subiektywna sprawa aby jeden drugiego mogl przekonac.

    Gdyby kupno polisy oznaczało że mam jakąś magiczną gwarancję
    że auto mi się nigdy nie zepsuje i że nigdy się z powodu usterki
    auta nie spóźnię to jeszcze rozumiałbym...
    Ale to ubezpieczenie nie zabezpiecza Cię przed awarią samochodu!
    Ta assistance tylko daje Ci to, że wiesz gdzie zadzwonić jak się auto
    zepsuje i masz nadzieję że przyjedzie ktoś z pomocą w jakimś tam
    czasie... To samo możesz uzyskać dzwoniąc do biura numerów
    i pytając o najbliższego mechanika lub podobny serwis 24-godzinny.
    Owszem, być może naprawa auta będzie Cię kosztować ciut drożej,
    ale przecież w assistance tez nie wymienią Ci silnika za darmo...
    Ktoś kto ma samochód i trochę kasy w portfelu jest chyba w stanie
    ponieść to *ryzyko* zapłacenia nieco więcej O ILE SIĘ AUTO ZEPSUJE
    zamiast płacić niby mniej, ale zawsze - niezależnie od tego czy auto
    się zepsuje czy nie zepsuje. Proponuję zajrzeć w swoją historię
    i zastanowić się ile razy skorzystałbyś z takiej pomocy w ciągu
    ostatnich 10 lat... i czy nie potrafiłbyś sobie poradzić samodzielnie?