eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAsistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu › Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najblizszego serwisu
  • Data: 2010-02-17 21:56:58
    Temat: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najblizszego serwisu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    news:hlghcc$kj6$1@inews.gazeta.pl...

    > W dowolne miejsce w kraju, nikt tu nie pisal o holowaniu za granice
    > (ani ja, ani autor watku).

    Autor watku napisal "do domu a nie do najblizszego
    serwisu (cos jak ADAC) bez wzgledu na ilosc km."
    Nic nie pisal o ograniczeniu "w obrebie kraju", sam to sobie dopowiedziales.

    Ty napisales: "mam pakiet holowanie auta w dowolny punkt "
    Tez nie pisales "w dowolny punkt na terenie kraju".

    Kumasz czacze?

    > Poza tym jest tez opcja European Cover:
    >
    > We provide 24-hour English-speaking assistance if you break down abroad.
    > Cover includes:
    >
    > * vehicle recovery to the UK, up to the market value of the vehicle
    > * emergency European roadside assistance and repair
    > * emergency alternative transport or accommodation
    >

    > Wiec jest, jak widzisz.

    Tak, jest:
    http://www.theaa.com/breakdown-cover/european-breakd
    own-cover.jsp
    http://www.rac.co.uk/euro-breakdown/

    Ciekawe ze nie pisza ile to kosztuje... :-)

    > A ty kminisz baze?

    :-))

    > Wlasnie w cywilizowanych krajach ludzie z assistance korzystaja.

    Nie pisalem ze nie korzystaja, pisalem ze nie potrzebuja takiego
    ubezpieczenia. Frajerów nie brakuje na calym swiecie co placa
    za cos, czego nie potrzebuja...

    > Mieszkam tutaj juz dobre pare lat i juz na studiach mialem RAC/AA
    > wykupione, wiekszosc moich znajomych tez.

    Tak jak mówie - frajerów nie brakuje :-)

    > Wiec cos sie Twoja teoria o "cywilizowanych krajach" kupy nie trzyma, ale
    > to pewnie dlatego, ze bywasz w nich
    > czasem na tygodniowy urlop, a to nie wystarczy na poznanie realiow zycia.

    Jasne. Od 11 lat nie mieszkam w Polsce... ale tlumacz sobie jak chcesz :-)

    > Nie podali, ale zawsze przyjezdali w tym czasie.

    No to po co straszysz ze w innej firmie bedziesz czekal 2 godziny?

    > Czego jeszcze nie rozumiesz w tak prostym zdaniu?

    Po co takie chamskie odzywki?

    > Bo oczywiscie telefony do wszystkich lokalnych laweciarzy masz zapisane w
    > notesiku i kazdy z nich zjawi sie u ciebie w 10 minut z magazynem czesci.

    Sa rózne sposoby aby poznac lokalne adresy/telefony najblizszych
    serwisów samochodowych - wiekszosc z nich oferuje lawete...
    Raz - jezdze z GPSem, wiec mam jeden klik i juz jest lista na ekranie...
    Dwa - numer telefonu 411 czy co tam masz w kraju, gdzie operator
    sam Ci poda numer serwisu i polaczy z nim.
    Trzy - nie jestes na bezludnej wyspie - zawsze mozna przedzwonic
    do kolegi/brata co akurat siedzi przed komputerem i Ci poszuka
    co trzeba i nawet podzwoni umawiajac mechanika do Ciebie.

    Pewnie znalazlby sie jeszcze kilka sposobów ale jesli ktos niezaradny...

    > Zapytam wprost - korzystales kiedykolwiek z assistance? Korzystales
    > kiedykolwiek z niezaleznej pomocy drogowej? Jesli nie, proponuje
    > skonczyc te dyskusje, bo to rozmowa ze slepym o kolorach.

    Szczerze powiedziawszy przez ostatnie 11 lat mieszkania w USA
    nigdy mnie ani zadnego czlonka rodziny samochód nie zawiódl
    w taki sposób abym sam sobie nie umial z tym poradzic...

    > No i to wiele wyjasnia, EOT z mojej strony.

    Nikt Ci nie broni kupowac takich programów, ubezpieczen... :-)
    Ja tylko zwracam uwage ze przy odrobinie zaradnosci nie sa
    one potrzebne.