    From: Paweł Kierski <n...@p...net>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Artykul o rynku tabletow w Polsce
    Date: Fri, 11 Oct 2013 14:18:50 +0200

    W dniu 2013-10-11 09:56, Ghost pisze:
    [...]
    > bez znaczenia

    > a jak myslisz?

    W trosce o jakość dyskusji nie napiszę, co pomyślałem. Po prostu
    sformułowanie "masa lemwskich idiotow" wg mnie zawiera
    najprawdopodobniej literówkę, choć słowo "idiotow" sugeruje raczej
    niepochlebny osąd mojej osoby. Dla dyskusji byłoby lepiej, gdybyś
    odniósł się do przypisywanych mi cech (poglądów?), tylko najpierw
    wyjaśnij, co miałeś na myśli. Inaczej dalsza dyskusja będzie
    bezprzedmiotowa.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net