    From: Marek Borowski <m...@l...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Artykuł na czasie :)
    Date: Sat, 14 Mar 2009 12:11:11 +0100

    Rafael wrote:

    > Ale w razie pytań nie odpowiedział byś chyba kupującemu - "ja się nie znam, ja
    > tylko jeżdżę"?

    Jak sprzedawalem sprzeta zdazaly mi sie tego typu odpowiedzi. Jade do
    serwisu co 6kkm i kaze robic co trzeba - g mnie interesuje co zrobia i
    na co wymienia - sprzet ma byc w formie - niekoniecznie musze pamietac
    co tam bylo na fakturze. Po drugie trudno zebym wiedzial co poprzedni
    wlasciciel wymienial itp.

    Pozdr

    Marek