eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetArtykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci sami na siebie ukręcili stryczek › Re: Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci sami na siebie ukręcili stryczek
    From: Filip454 <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci sami na
    siebie ukręcili stryczek
    Date: Thu, 30 May 2019 01:07:22 +0200

    W dniu 2019-05-29 o 07:36, ToMasz pisze:
    > nie traktuj tego osobiście, ale jeśli to nie tajemnica, napisz proszę,
    > jak dałeś sobie spokój z LO / OO to czego używasz do edycji tekstu?
    >
    > ToMasz
    Do plaintextu używam Notepada++ :) Nie jest to jakiś nadprogram, ale
    naprawdę daje radę. Co do tekstu formatowanego, ze względu na zgodność
    dokumentów, używam teraz pakietu "giganta z Redmond", ale w kilkuletniej
    wersji.

    Od razu zaznaczam, że wspieram otwarte oprogramowanie i moim ogromnym
    marzeniem jest powstanie zaawansowanych pakietów do edycji wideo, które
    będą niezawodne i udostępniane za darmo. Jeśli chodzi o edycję grafiki
    to GIMP jest chyba jedna z najlepszych niewłasnościowych alternatyw, ale
    dalej mu dużo brakuje do Adobe PS.

    Gdyby istniały darmowe narzędzia, które robią to samo 1:1 z obróbką
    multimediów, to bez zastanowienia bym z nich korzystał do końca ich
    istnienia :)
    --
    Filip454
    [f...@g...com]