    From: jacek pozniak <j...@f...pl>
    Date: Thu, 06 Jul 2017 19:25:33 +0200
    Subject: Re: Arm cortex, how to?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika

    Sebastian Biały wrote:

    > Bardziej jest tak:
    >
    > a) J-Linka produkuje duza firma która stara się dawać dobrej jakości
    > oprogramowanie (prywatnie uwazam że dziadowskie, ale ja jestem dziwny).
    > Jest notorycznie kopiowana przez chińczyków i walczy z tym w taki sposob
    > że soft wykrywa podrobki i uniemożliwia ich użycie. Kupując taniego
    > J-Linka kupujesz podróbkę.
    >
    > b) ciężko mi znaleźć zastosowanie J-Linka które nie dalo by się zastapić
    > *czymkolwiek* co jest interface do JTaga. Może nieco szybsze, ale nic
    > poza tym funkcjonalnie.

> [...]
    terfejs-j-link-w-
    zestawach-stm32-nucleo-i-discovery/

    Acha, czyli OK.

    Już dostałem info, że st-link wyruszył do 'mojego' paczkomatu wiec, kto wie,
    może w weekend coś tam się uda wpalić i zamigać tą diodą która niby jest na
    tej płytce co ma przyjść. :)
    Na razie staram się ogarnąć arm-none-eabi-gcc; kompiluje coś tam (prymitywne
    przykłady z /usr/share/doc/gcc-arm...), ale potrzebuję chyba nagłówki do
    poszczególnych procesorów, z definicjami peryferiów i takie tam.
    Sciąga się je skąś czy jak?

    Po zainstalowaniu arm-gcc nie mam żadnych plików w rodzaju *stm*.h

    jp