  • Data: 2017-07-10 22:27:17
    Temat: Re: Arm cortex, how to?
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU wrote:

    > oczywiście to tylko prośba
    > jakbyś chciał się może Kolegom odwdzięczyć,
    > to możesz napisać mały tutorialek na temat debugowania tym zestawem -
    > tak, na moją stronę wwww...
    Niestety, nie debuguję, nie korzystam z opcji debugowania różnych stlinków
    czy pickitów. :)
    Wszystkie peryferia docelowej platformy staram się zamodelować na PC i
    przetestować poprawność programu.
    Potem przenoszę na platformę docelową i usuwam ewentualne niedopatrzenia, na
    tym etapie zwykle nie ma tego wiele.

    W związku z tym nie pomogę zbyt wiele, korzystam tylko, w przypadku ST-
    linka, z następującego polecenia (które zresztą sciągnąłem z jakiejś strony
    o bare-programming, i poprawiłem aders startowy ładowania flasha):

    openocd -f ${OPENOCD_CFG} -c init -c "reset halt" -c "flash write_image
    erase ${BIN_IMAGE} 0x08000000" -c "verify_image ${BIN_IMAGE}" -c reset -c
    shutdown

    i w zasadzie to wszystko co mam na ten temat do powiedzenia.

    jp