    From: Adam Dybkowski <a...@4...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Arduino kilka segmentów 1-wire
    Date: Tue, 12 Jan 2010 23:00:25 +0100

    W dniu 2010-01-12 18:38, Stolat pisze:

    > No jak dla teraz ideałem bylby hardware Arduino i twój soft do
    > analizy/prezentaji danych :).

    Tyle że Arduino wcale nie jest ideałem jeżeli chodzi o hardware.
    Mała płytka za 100 zł, na której jest niewiele poza ATmegą328 oraz
    FT232RL? Nieco drogo jak na polskie warunki.

    Czekam tylko aż ktoś zabierze się za bardziej masową produkcję klonów
    (Freeduino) - cena 50zł/szt powinna dawać jeszcze czysty zysk a dla
    klienta byłaby łatwiejsza do przełknięcia.

    Arduino za to ma niepodważalną zaletę jeżeli chodzi o software - na tą
    platformę można znaleźć sterowniki do prawie wszystkiego, co tylko się
    zamarzy. A jak nie ma to szybko zrobić. :) W przeciwieństwie do wolniej
    rozwijających się (chociaż też fajnych) platform pokroju Ethernut (z
    systemem Nut/OS).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/