  • Data: 2010-01-13 23:14:21
    Temat: Re: Arduino kilka segmentów 1-wire
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
    news:hidefu$ob1$1@news.onet.pl...

    > Takie rzeczy robi się np. na DS2482-800:
    > http://www.maxim-ic.com/quick_view2.cfm/qv_pk/4338
    >
    > Właśnie bardzo wygodne rozwiązanie do sterowania jednym prockiem (a może
    > być to np. AVR ze sprzętowym portem I2C) aż 8 magistralami 1-Wire.

    To jest to czego szukam, mam jeszce jedno pytanie bo przegladam note
    aplikacyjną.
    Trochę zaczynam kumać coś z tego ale nie potrafię znaleźć informacji czy na
    jednym kanele DS2482-800 tylko jedno 1-wire.
    Czy może być kilka?
    Niby w pprzykłądowym typowym schemacie jest tylko jedno urządzenie na
    kanale.
    A może być kilka?

    Pozdrawiam
    Michał