    From: slawek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Arduino i płytki z MCU innymi niż AVR
    Date: Sun, 05 Feb 2017 10:12:20 +0100
    <o72nl5$56t$1@news.icm.edu.pl>

    On Fri, 3 Feb 2017 21:02:50 +0100, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Nie mogę na przykład zrozumieć, dlaczego tak wielu ludzi upiera się,
    > żeby ESP8266 sterować za pomocą komend AT z Arduino. Internet jest
    pełen
    > takich projektów.

    1. To że ty nie rozumiesz czegoś nie oznacza że to złe rozwiązanie
    jest.

    2. Są dwie zalety. Modułowa konstrukcja (da się łatwo zastąpić ESP
    8266 czymkolwiek innym, da się Arduino zastąpić czymkolwiek innym).
    Uzyskanie możliwości realizacji programu na dwóch CPU.

    3. Możliwe że koszt Arduino jest niższy niż koszt wdrożenia się do
    programowania ESP.

    4. Oczywiście że to ma wady: więcej części, większy koszt w produkcji
    masowej itp. itd.