  • Data: 2017-02-06 11:47:35
    Temat: Re: Arduino i płytki z MCU innymi niż AVR
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...> linuxa na armach a nawet mogą konkurować.
    Jeżeli stos działa na 32bitach i 8 bitach to nie koniecznie go chcę.
    Ok nie warto dalej ciągnąć wątku.
    Ale jak brak mocy to może od razu FPGA?;-D

    > A wracając do meritum, zasugerowałeś, że 8kB ram powinno wystarczyć gdy
    Nie, wątek jest co zamiast AVR w ARDUINO. A Ja zapytałem czego nie można
    zrobić na XMEGACH ... oraz ... 90% nie potrzebuje ARM.
    Ty potrzebujesz i chwała Ci za to, że jesteś na takim etapie rozwoju
    (potrzeb). Wątek nie jest o świętej wojnie wyższości jednego procesora
    nad drugim.

    > avr (zamiast na pic) to wyjść z nich
    Tego całkowicie nie rozumiem, zazwyczaj biorę procesor do aplikacji a
    nie odwrotnie. Nie używam PIC, AVR znam lepiej(wyposażenie teź mam do
    nich) i dlatego ich używam, używam też ARM, FPGA, STMX i inne ciekawe
    pozycje

    ---
    Avast.