  • 1. Data: 2009-10-07 09:17:22
    Temat: Archiwum na Guglu lezy i kwiczy?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    Helosz

    Czy tylko ja mam problemy z wyszukaniem starszych wątków przez Gugla,
    czy znów coś chłopaki zjebali? A może potrzebne są jakieś magiczne
    zaklęcia, które trzeba wpisać pod magicznym adresem? Czy jest jakaś
    inna, sensowna alternatywa?

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 2. Data: 2009-10-07 09:27:14
    Temat: Re: Archiwum na Guglu lezy i kwiczy?
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 7 Paź, 11:17, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

> [...]
    > czy znów coś chłopaki zjebali? A może potrzebne są jakieś magiczne
    > zaklęcia, które trzeba wpisać pod magicznym adresem? Czy jest jakaś

    Zjebali i nawet nie powiedzieli. Wyszukiwarka na podstronie grupy
    szuka tylko z jakiegoś niedawnego okresu, jak chcesz starsze to przez
    http://groups.google.pl i wpisujesz "to co szukam
    group:pl.rec.motocykle" :-)

    --
    Artur

  • 3. Data: 2009-10-07 09:28:33
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 7 Paź, 11:27, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Zjebali i nawet nie powiedzieli. Wyszukiwarka na podstronie grupy
    > szuka tylko z jakiegoś niedawnego okresu, jak chcesz starsze to
> [...]
    A no i nie sprawdziłeś w archiwum bo temat już byl ;-))

    --
    Artur

  • 4. Data: 2009-10-07 09:50:18
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-07 11:27:14 +0200, Artur Zabroński <a...@g...com> said:

    > Zjebali i nawet nie powiedzieli.

    A u tych łosi to standard. Jak poprzednio namieszali, to przestało
    działać "rozwiń wszystkie", za to można sobie było odpowiedzieć na
    posty z 99, co jest przecież jakże miłą i potrzebną funkcją :-/

    > Wyszukiwarka na podstronie grupy
    > szuka tylko z jakiegoś niedawnego okresu, jak chcesz starsze to przez
    > http://groups.google.pl i wpisujesz "to co szukam
    > group:pl.rec.motocykle" :-)

    Oooo dzięki, działa jak trzeba. A jakież to faken intuicyjne.