  • Data: 2017-11-23 22:44:25
    Temat: Re: Architektura aplikacji - powody wyłączania dll z exe
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, November 22, 2017 at 9:09:02 PM UTC+1, Mateusz Bogusz wrote:

    > Chyba żartujesz.
    Nie.

    > Praca w zespole bez kontraktów, to jak taplanie się w
    > błocie - wszyscy obrywają przy pracy jednego.
    Dlaczego?

    > Wraz z rozwojem aplikacji, pojawia się coraz więcej zalet
    > trzymania się interfejsów.
    Z tego wnioskuję, że Ty masz na myśli większe aplikacje, a ja
    mniejsze i dlatego pomyślałeś że żartuję. Tak, w większych
    aplikacjach na dłuższą metę opłaca się zaprojektowanie
    interfejsów i trzymanie się ich.

    > A jeżeli
    > napotyka się "nieprzewidziane cechy", to z moich obserwacji tylko
    > dlatego że ktoś w zespole nie do końca rozumie idee
    Z moich wynika że nieprzewidziane cechy są po prostu nowymi
    wytycznymi od klienta, albo tym, że na etapie projektowania
    nie przewidziano iż wytyczne są niejednoznaczne albo nawet
    sprzeczne.

    > i albo napisał
    > sztywny most albo ma się mini aplikację wewnątrz
    > docelowej, a nie komponent.
    Jakie są różnice pomiędzy mini aplikacją a komponentem?