  • Data: 2012-05-08 14:09:48
    Temat: Re: Apropos Gorilla Glass
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 08 May 2012 14:06:11 +0200, atm napisał(a):

    > Chodzi o to, ze telefon traktowany niezbyt delikatnie porysuje sie,
    > lacznie z ekranem GG i nie trzeba do tego papieru sciernego.

    Ależ nikt nie mówił inaczej, drogi Watsonie, no może poza kilkoma
    fanbojami. Różnica polega na tym, że GG porysuje się później i mniej.

    > PS
    > Nie, nie jestem lobbysta na rzecz folii ekranowych i nie mam udzialow
    > Brando ;]

    Akurat Brando ma na tyle duże zasługi, że warto polecać bezustannie, choć
    nie jest już jedyną firmą produkującą dobre folie tak jak parę lat temu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla