eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmApple wkracza w 21 w...Re: Apple wkracza w 21 w...
  • Data: 2019-06-06 00:44:56
    Temat: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> wrote in message
    news:xLWJE.221661$7n.106414@fx06.ams1...
    > On 2019-06-05, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    >> Sugeruję Ci, że Twoja żona być może miała problemy z odczytaniem
    >> maila/załącznika ale były one związane z czymś innym, nie z limitem
    >> jego rozmiaru - więc to Ty nie wprowadzaj ludzi w błąd jak nie
    >> sprawdziłeś.
    >> Przełączenie na hotspota sugeruje raczej że miała problemy z połaczeniem
    >> z siecią - mi się to bardzo często zdarzało jak miałem T-Mobile a nie
    >> zdarza się wcale odkąd mam AT&T.
    >
    > To nie wyglądało na problemy z siecią. Jak są problemy z siecią to jest
    > stosowny komunikat. Problemy z siecią owszem, zdarzają się, ale bardzo
    > krótko i nazywają się wlazłam do windy lub jestem na B7 i jakimś cudem
    > nie ma tam repeaterów. Tu, wszystko się działo w środku miasta pod gołym
    > niebem, próby w ciagu 10-15 min. To co to mogło być?

    Tak właśnie miałem z T-Mobile. Siła sygnału 3 kreski na 5 możliwych,
    ikona LTE że niby wszystko działa a telefon się nie łączy z niczym co
    wymaga internetu. Po prostu sieć nie miała przepustowości czy co?
    Po przełaczeniu się z T-Mobile na AT&T nie ma tego typu problemów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: