  • Data: 2011-09-09 18:50:38
    Temat: Re: Apple świetną firmą jest
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
    news:slrnj6ilt7.ili.joshua@tau.ceti.pl...

    > Dla Ciebie rozdzielczość jest remedium na wszystko? Ja nie lubię czytać
    > ekranu z użyciem lupy - telefon to nie komputer, ekran jest zbyt mały by
    > wszystko pokazać bez przewijania...

    Jest jeszcze jedna sprawa - dwa ekrany o identycznej rozdzielczości
    mogą wyglądać całkiem inaczej i dawać zupełnie inną jakość obrazu
    i inną czytelność tekstu. Wiem, że to pojęcia bardzo subiektywne,
    ale jak się patrzy na różne ekrany telefonów o zbliżonej rozdzielczości
    to się widzi drastyczne różnice jakości.

> [...]
    > czyli
    > nie iphone'a. No i dobrze...

    > na iphonie się nie da?

    > Tu jak najbardziej zgoda.

    > Tak jak ajfoniarze.

    > jw.

    > jw.

    > Owszem, w iphonie nie ma. Inna sprawa, że i tak słucham z aplikacji, bo
    > nawet gdyby było wbudowane radio to moja ulubiona stacja w najlepszym
    > wypadku by była w trzeszczącym mono...

    > Wyobraź sobie, iphone też.

    > A ajfoniarze mailem.

    > Wolę w telefonie, ale równie dobrze mogę przez WWW - więc?

    Widzę, że nie doczekałeś się riposty - kolega oddał walkoverem?

> [...]
    > popisali się jeśi chodzi o jakość wykonania... Nie testowałem, bo
    > udostępniają w dodatku na bandyckich zasadach ("kupuj i zobaczysz czy w
    > ogóle działa"). Co do darmowej nawigacji offline to ktoś tu już wspominał
    > że jest - sam nie sprawdzałem, używam na tyle rzadko że wystarcza mi
    > odpalenie raz na ruski rok mapki google'a.

    > Co się wszyscy uczepili tego wyglądu? Przecież iphone wygląda jak stado
    > innych telefonów - duża czarna dotykowa szybka, jeden (lub brak) klawiszy.
    > Kto zwraca uwagę na to że tu jest coś zaokrąglone, a tam żółte lub

    Teraz tak wygląda stado innych telefonów...
    Właśnie dlatego że wszyscy odmałpowali od Appla :-)

    > Komfort użytkowania? No może dla kogoś nie jest istotny - mnie
    > na windows mobile te opóźnienia doprowadzały do szału.

    Czyżbyś miał coś ala mój Samsung BlackJack SGH-i607 ? Tragedia...

    > Na razie z Twojej listy - przesyłanie plików BT, nagrywanie rozmów. Do
    > listy
    > dopisz jeszcze videorozmowy - apple zamiast użyć standardu, uparł się na
    > jakieś idiotyczne "facetime" kompatybilne tylko ze sobą... Nie wiem na ile
    > winna jest tu "amerykańskość" iphone'a - może tam po prostu sieci 3G są
    > dopiero w powijakach (kiedyś byli mocno w tyle za Europą)?

    Od dawna już widuję w USA reklamy TV sieci 4G. Sprint i T-Mobile głównie...
    AT&T chyba nie ma stacji bazowych - a może Sprint i T-Mobile też mają
    tylko dwie gdzieś w NY i się chwalą tymi dwiema na krzyż na całe USA :-)

    > Ja np. korzystam bardzo często, bo dzięki temu nie muszę w ogóle wyciągać
    > telefonu z kabury i maziać po nim palcami. Imię i nazwisko tajne? No może,
    > ale też nie trzeba wykrzykiwać, wystarczy cicho powiedzieć do zestawu BT
    > czy mikrofonu przy słuchawkach. Conajwyżej czasami ludzie dziwnie popatrzą
    > ("co za @*#, zamiast zadzwonić do kogoś każe sekretarce wybrać numer").

    Jakiej słuchawki BT używasz? Masz jakieś doświadczenia z kilkoma różnymi?