    Date: Mon, 15 Sep 2014 14:21:58 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat

    W dniu 2014-09-13 00:53, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    >
    > Weź się nie kompromituj z takimi pomysłami!
    > Naprawdę ktoś te produkty promuje???
    > Niemożliwe... Ty nie wiesz kto promuje??? :-)

    Tak, ktoś te produkty promuje. Tak że ja nie mam wątpliwości że
    milczenia mediów przez rok-półtora o Samsungu staje się końcem telefonów
    tej firmy. To samo odnosi się do świata polityki. Ani słowa o Tusku i
    jego PO skutkuje tym że albo zmienia nazwisko i nazwę partii, albo
    zawiesza swoja działalność polityczną. Oczywiście piszę to o sztucznym
    napędzaniu koniunktury a nie o płatnych spotach partii politycznych czy
    płatnych reklamach firmy produkującej telefony, mogą sobie reklamować
    ale to psu na budę się zda, gdy nie ma sztucznej promocji..

    Nie wiem, sporo rzeczy mogę się tylko domyślać, wiem tylko jedno - świat
    jest rządzony trochę innymi prawami niż te które nam się podaje oficjalnie.
    Np. zupełnie nie rozumiem tej radości polityków z wygranych wyborów w
    minutę po zamknięciu lokali wyborczych.

    > Napisz z czym porównywałeś...

    Czas reakcji, prędkość uruchamiania telefonu, szybkość wyszukania i
    połączenia po przez wi-fi. Jakość robionych fotek, jakość i poziom
    odtwarzanego dźwięku, jakość rozmów itd. Niestety padał deszcz a więc
    nie mogłem sprawdzić widoczności na ekranie w słońcu i prędkości łapanie
    sygnału GPS, ktore to rzeczy sa słabą stroną mojego telefonu.

    > A co na to ten Twój kolega, posiadacz SGS4?

    Akurat on z tych co to telefon jest dla nich tylko i wyłącznie
    telefonem. Podejrzewam że nawet nmie zwrócił uwagi na to jak się o
    sprzęt nazywa.

    > Napisz z czym porównywałeś a napewno się to wyjaśni :-)

    Tak jak napisałem powyżej - prawie wszystko co ma znaczenie. I
    oczywiście co było możliwe do zobaczenia w tak krótkim czasie...