  • Data: 2014-09-14 21:42:51
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:lv4bd3$1n4$...@d...me...

    "KK" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:lv4833$nta$1@node2.news.atman.pl...
    > Dokładnie tak. W iphonach nie ma guzika "wstecz"
    > (chyba go jeszcze nie "wynaleźli") dlatego żeby się
    > cofnąć trzeba klikać w lewym górnym rogu na nazwę
    > poprzedniej pozycji. Czyli jak chcemy np. coś odszukać
    > w rozbudowanym menu to co chwilę trzeba wędrować
    > do rogu, przy dużym ekranie jak w i6 to cały czas trzeba
    > używać drugiej ręki. Wiec nie dziwię się że musieli
    > wymyśleć nowy genialny "ficzer".

    ??? nie przypominam sobie niczego takiego...
    O jakiej aplikacji piszesz? Chyba nie o Safari, który ma "wstecz"?

    ---
    Mam na myśli guzik sprzętowy, niezależny od aplikacji jak w telefonach
    innych firm. Safari to przeglądarka
    więc akurat musi mieć guziki wstecz i do przodu i na szczęście ma je na
    dole, ale z innymi aplikacjami różnie bywa.
    A chociażby jak chcesz sobie pochodzić po ustawieniach systemu to ciągle
    trzeba "naciągać" kciuka.