  • 21. Data: 2014-05-02 11:50:50
    Temat: Re: Apple iPad Air LTE
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 2 May 2014 00:06:50 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:
    > Czyli manipulują jakoś DNSem i podmieniają Ci stronę domową na
    swoją z
    > capcha?

    Dlaczego założono, żeby korzystać z internetu trzeba mieć
    przeglądarkę? A jak jej nie ma?

    --
    Marek

  • 22. Data: 2014-05-02 13:34:56
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-05-02 02:06, Pszemol pisze:

    > Sprzęt amerykański ma te same scalaki a tylko firmware ma albo na stałe
    > wyłączone te dwa kanały albo pyta się grzecznie użytkownika przy
    > konfiguracji o lokalizację i od odpowiedzi uzależnia włączenie/wyłączenie
    > tych dwu kanałow.

    Pogadaj z chłopcami z FCC - wytłumaczą Ci co i jak ;-)

    Żadna lokalizacja - ma być wyłączone i już.

  • 23. Data: 2014-05-03 03:26:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > Pogadaj z chłopcami z FCC - wytłumaczą Ci co i jak ;-)
    >
    > Żadna lokalizacja - ma być wyłączone i już.

    O tak? I nie ma takich routerów które uzależniają aktywność wifi
    kanałów 12-14 od wybranego kraju w którym mieszka użytkownik?

  • 24. Data: 2014-05-03 04:13:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    ..

    > Dlaczego założono, żeby korzystać z internetu trzeba mieć przeglądarkę? A
    > jak jej nie ma?

    No, jak nie masz to jesteś specjalnym przypadkiem klienta :-)
    Klientem "niszowym" o którego mało kto dba...
    Zwłaszcza w przypadku usług bezpłatnych :-)
    A być może nawet klientem do którego ta usługa nie jest adresowana.

    To Wasze narzekanie to tak jakby ktoś produkował coca-colę
    w puszkach i w butelkach, tą w butelkach dawał Wam za darmo
    i żeby się napić trzeba byłoby odkręcić kapsel... I teraz taki jeden
    z drugim narzeka, że coca-cola w prawdzie taka sama, smakuje
    tak samo, ma tyle samo kalorii i bąbelków CO2 tylko dlaczego ja
    muszę odkręcać z butelek kapsel żeby otworzyć bezpłatną colę?!
    No żeby się napić za darmo musicie odkręcić kapsel, bez odkręcania
    też mozecie się napić tej samej coli ale musicie kupić puszkę :-)

  • 25. Data: 2014-05-03 07:26:24
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-05-01 20:31, Pszemol pisze:

    > Alex, co ma SI z tabletem i pasmami częstotliwości?

    W kontekście Twoich dylematów czy wspaniały iPhone zadziała w Chinach,
    albo przechwałkach timkuka, że wspaniały iPad ma LTE działające na cłym
    świecie, czyli USA i Kanadzie, to dużo.

    > Piłeś coś? ;-)

    Zazdrościsz?

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 26. Data: 2014-05-03 15:54:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message

    > W kontekście Twoich dylematów czy wspaniały iPhone zadziała w Chinach,

    A wyobraź sobie, że jeśli Ci o moją wycieczkę do Hong Kongu chodzi,
    to mój iPhone4 (z legalnie zdjętym simlockiem przez AT&T) zadziałał
    tam wyśmienicie z ich kartą SIM od firmy CSL. Wszystkim tam się
    wybierającym polecam zatem sprzedawcę od którego ja SIMa kupiłem:
    http://www.ebay.com/itm/180865792077

    > albo przechwałkach timkuka, że wspaniały iPad ma LTE działające na
    > cłym świecie, czyli USA i Kanadzie, to dużo.

    No nie dworuj sobie, waćpan, bo nawet amerykańska wersja A1475 działa
    w Polsce z Orange i T-Mobile. Dlaczego kłamiesz, że tylko USA/Kanada?

    > Zazdrościsz?

    Nie bardzo... raczej powątpiewam w przytomność Twojego umysłu
    który coś gaworzy na temat jednostek miar SI przy rozmowie o LTE.

  • 27. Data: 2014-05-03 18:19:51
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-05-03 15:54, Pszemol pisze:

    > A wyobraź sobie, że jeśli Ci o moją wycieczkę do Hong Kongu chodzi,
    > to mój iPhone4 (z legalnie zdjętym simlockiem przez AT&T) zadziałał
    > tam wyśmienicie z ich kartą SIM od firmy CSL.

    To po co się tak dramatycznie dopytywałeś?

    > Wszystkim tam się
    > wybierającym polecam zatem sprzedawcę od którego ja SIMa kupiłem:
    > http://www.ebay.com/itm/180865792077

    Na amerykańskich częstotliwościach?

    > No nie dworuj sobie, waćpan, bo nawet amerykańska wersja A1475 działa
    > w Polsce z Orange i T-Mobile.

    Częstotliwości LTE na świecie:

    Ameryka Północna 700/800 i 1700/1900 MHz;
    Ameryka Południowa 2500 MHz;
    Europa 800, 900, 1800, 2600, 3400, 3600 MHz;
    Azja 1800 i 2600 MHz;
    Australia 1800 MHz.
    Dasz radę wyjaśnić jak ma działać iPad USA w Australii?

    > Dlaczego kłamiesz, że tylko USA/Kanada?

    O czymś takim jak telefony/smartfony wielosystemowe oczywiście nie
    słyszałeś. Czemu mnie to nie dziwi.

    > Nie bardzo... raczej powątpiewam w przytomność Twojego umysłu
    > który coś gaworzy na temat jednostek miar SI przy rozmowie o LTE.

    Wiedziałem że nie załapiesz. SI to nie tylko system jednostek, ale także
    idea standaryzacji pewnych rozwiązań, aby ułatwić ludziom życie.
    ATSD pobrałeś już?
    http://applefobia.blogspot.com/2014/05/miejsca-gdzie
    -robies-kpe.html

  • 28. Data: 2014-05-03 20:29:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To po co się tak dramatycznie dopytywałeś?

    To proste, Watsonie...
    Dopytywałem się gdy jeszcze nie wiedziałem.
    Teraz byłem tam, używałem tam swojego iP4 więc wiem co i jak.

    > Na amerykańskich częstotliwościach?

    Że co? Że SIM na amerykańskich częstotliwościach? O czym Ty mówisz?

    Znowu piłeś? ;-)

> [...]
    > Azja 1800 i 2600 MHz;
    > Australia 1800 MHz.
    > Dasz radę wyjaśnić jak ma działać iPad USA w Australii?

    Zgodnie z danymi na stronie https://www.apple.com/ipad/LTE/
    wychodzi na to, że amerykańska wersja iPad Air (A1475) działa
    z następującymi sieciami komórkowymi w Australii:
    - Optus (including Virgin)
    - Telstra
    - Vodafone
    Co ciekawe, wersja "nieamerykańska" iPad Air, czyli ta którą
    kupujesz w Polsce (A1476) dla Australii wymienia te same sieci.
    Tu oczywiście chodzi o 4G/LTE, bo wcześniejsze generacje
    modemów to są już w iPad Air "wielosystemowe".

    > O czymś takim jak telefony/smartfony wielosystemowe oczywiście nie
    > słyszałeś. Czemu mnie to nie dziwi.

    Czemu twierdzisz że nie słyszałem?

    > Wiedziałem że nie załapiesz. SI to nie tylko system jednostek, ale także
    > idea standaryzacji pewnych rozwiązań, aby ułatwić ludziom życie.

    Jasne, i dlatego wszystkie sieci w Europie nadają na tych samych falach
    co sieci w Egipcie, Hong Kongu i Japonii, bo przecież wszystkie te kraje
    używają SI... Naprawdę komentarz na temat SI nie miał sensu...

    > ATSD pobrałeś już?
    > http://applefobia.blogspot.com/2014/05/miejsca-gdzie
    -robies-kpe.html

    Ile Ty możesz mieć lat że Ciebie taki humor śmieszy?

  • 29. Data: 2014-05-03 22:16:15

    W dniu 01-05-2014 20:31, Pszemol pisze:
    > "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message
    >
    > Alex, co ma SI z tabletem i pasmami częstotliwości? Piłeś coś? ;-)

    w dalszym ciagu sprawiasz wrazenie debila... a juz mialem nadzieje.

  • 30. Data: 2014-05-04 05:26:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "K" <...@...c> wrote in message news:lk3iqp$kqb$3@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > w dalszym ciagu sprawiasz wrazenie debila... a juz mialem nadzieje.

    Ty za to sprawiasz wrażenie wielkiego chama...