  • 1. Data: 2012-03-12 15:10:52
    Temat: Aplikacja załamuje się ale gdy zamienię dwie linie kodu miejscami to działa. Co jest nie tak?
    Od: Łukasz <l...@g...com>

    Witam, kod testowy jest tutaj http://pastie.org/3578062

    Aplikacja skompilowana w takiej postaci załamuje się w linii 93. Jednak gdy zamienię
    linie 81 i 82 miejscami to aplikacja działa.

    Co jest nie tak?

    OS: Fedora 16 / gcc v4.6.2 / boost v1.47 / gtkmm 3.0

    Pozdr.

  • 2. Data: 2012-03-12 17:51:34
    Temat: Re: OpenMP - pewnie, że szybciej (aka
    Od: " " <f...@g...pl>

    fatalny font ma to 'pasite',
    (jako ze nie bardzo znam c++ nie bardzo rozumiem
    ponizszy kod i nie chce mi sie wczytywac totez
    nie udziele ospowiedzi na to pytanie :./ )

  • 3. Data: 2012-03-12 18:13:26
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Monday, March 12, 2012 3:10:52 PM UTC, Łukasz wrote:
> [...]
    zamienię linie 81 i 82 miejscami to aplikacja działa.

    > Co jest nie tak?
    >
    > OS: Fedora 16 / gcc v4.6.2 / boost v1.47 / gtkmm 3.0

    Debugowales co sie dzieje?

    RW

  • 4. Data: 2012-03-12 18:23:23
    Od: Łukasz <l...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 marca 2012, 19:13:26 UTC+1 użytkownik Roman W napisał:

    zamienię linie 81 i 82 miejscami to aplikacja działa.

    > Debugowales co sie dzieje?
    >
    > RW

    Problem rozwiązany http://mail.gnome.org/archives/gtkmm-list/2012-March
    /msg00041.html

    I dzieki za zainteresowanie :)

  • 5. Data: 2012-03-14 10:31:03
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    niezłe jaja... a to jak przestawisz dwie linie to działa też?
    Tuskowy programista - gratuluję!

  • 6. Data: 2012-03-14 12:27:30
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a próbowałeś może zamienić setną linię z trzydziestą? też działa?

  • 7. Data: 2012-03-14 12:53:51
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Poczekamy na twój ,,portal lepszy od Elektrody'', potem się
    pośmiejemy.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 8. Data: 2012-03-14 13:36:05
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    na Platforomowych ekspertów Wolnej Europy padł blady strach... otóż odkryli
    oni, że pojawił się nowy wirus napisany w dotychczas nieznanym jęzku -
    generując wniosek, że nie są w stanie napisać przeciwko niemu skutecznej
    szczepionki...

  • 9. Data: 2012-03-14 14:08:20
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 14.03.2012 14:36, identifikator: 20040501 wrote:
> [...]
    > odkryli oni, że pojawił się nowy wirus napisany w dotychczas nieznanym
    > jęzku - generując wniosek, że nie są w stanie napisać przeciwko niemu

    Daj adres dilera bo widzę, że towar ma niezły.

    Michoo

  • 10. Data: 2012-03-14 18:57:15
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 14 Mar 2012 14:36:05 +0100, "identifikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

    >na Platforomowych ekspertów Wolnej Europy padł blady strach... otóż odkryli
    Dziwisz się? Wiele osób zna twoje możliwości, i obawiają się, że
    pierwszy dzień działalności twego portalu przyniesie koniec ich
    pozornej platformowej sławie ...
    --
    Grzegorz Krukowski