eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAplikacja aparatRe: Aplikacja aparat
  • Data: 2016-12-20 02:42:19
    Temat: Re: Aplikacja aparat
    Od: "Kamil" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "atm" napisał:

    > Zaczalbym od soft resetu jesli jeszcze nie robiles, nastepnie
    > wyczyszczenie ustawien i pamieci aplikacji Aparat (opcja dostepna w menu
    > Aplikacji w Ustawieniach systemowych; u mnie sa dwie pozycje: wyczysc dane
    > i wyczysc pamiec podreczna). Nastepnie znow soft reset.

    Co to jest soft reset? Jak to się robi?

    Jakich danych to dotyczy? Co utracę po ich wyczyszczeniu?

    > Jesli to nie pomoze, mozna sie pokusic o wyczyszczenie cache systemu - w
    > sklepie Google Play znajdziesz od tego aplikacje.

    Nie potrafię skorzystać z tego sklepu. Na PC mam komunikat o braku zakupów i
    dalej nic nie mogę zrobić, a w telefonie wyświetla się coś w rodzju aktówki.
    Co dalej?

    > W najgorszym wypadku hard reset.

    Chodzi o przywrócenie ustawień fabrycznyh?

    Przepraszam za ewentualne głupie pytania, ale jestem w te klocki lamerem. Na
    99% front camera działała. Zacząłem "grzebać" w ustawieniach i
    odinstalowałem niepotrzebną moim zdaniem aplikację. I przednia kamerka
    przestała działać. Wcześniej ikonka aparat była czerwona, po tej zmianie
    jest
    czarna. Robiłem przywrócenia ustawień fabrycznych i to nie pomogło. Czy do
    działania tej kamerki jest potrzebna jakaś dodatkowa aplikacja?

    Pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: