  • 11. Data: 2024-09-18 21:18:12
    Temat: Re: Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.09.2024 o 19:41, PiteR pisze:

    > nie ma BT nie ma USB
    >
    > Jest zmieniarka na 6 cd i slot SD
    > https://www.yetiownersclub.co.uk/threads/another-pai
    n-in-the-bolero-s.13082/
    > https://www.youtube.com/watch?v=DtH3axEFwt0

    Transmiter sekup. Tera robio całkiem sprawne za grosze :)
    --
    Pixel(R)??

  • 12. Data: 2024-09-18 21:23:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vcf93c$1auik$1@news.icm.edu.pl>
    user Pixel(R)?? pisze tak:

    n-in-the-boler

    > Transmiter sekup. Tera robio całkiem sprawne za grosze :)

    hahaha

    https://www.aliexpress.com/item/1005004263154687.htm

    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 13. Data: 2024-09-18 22:51:25
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.09.2024 o 21:23, PiteR pisze:

    > hahaha
    >
    > https://www.aliexpress.com/item/1005004263154687.htm

    Pfff
    https://allegro.pl/oferta/modul-plyty-usb-mp3-5-v-mo
    dul-audio-14085234521 :)

    --
    Pixel(R)??

  • 14. Data: 2024-09-18 22:57:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Sep 2024 16:03:45 +0200, J.F napisał(a):

    > owszem ... ale być może TV potrafił odtworzyc z pendrive, albo z

    Tam, gdzie jeździłem, to jeszcze najczęściej koneskopowe były.
    Brałem ze sobą konwerter na WCz + Scart + S-Video i chyba coś tam jeszcze.

    > laptopa (o ile miałeś), bo z kolei podpięcie smartfona to nie takie
    > pewne.

    Laptopa praktycznie zawsze miałem ze sobą, ale chodziło o oglądanie na
    większym nieco ekranie w kilka osób. Albo ktosie oglądają film, a ja na
    laptopie coś robię.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2024-09-18 22:59:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Sep 2024 16:43:02 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Jak byłem młodszy to szykowałem sobie muzykę do auta na wszelakaich
    > nośnikach.
    >
    > Dziś mi się nie chce. Strimuję jedną stację internetową ;-)
    >
    > Ale... następne auto planuję ze starym radiem na kasety. Tak słucham
    > italo disco z Condora w kuchni ;-)

    Ja jak robię VAT (co mnie zawsze wkurza niezmiernie) albo robię coś innego,
    co mnie wkurza, to też słucham italo disco :)

    W aucie też mam ustawione w ulubionych m.in. ze trzy stacje italo disco
    classic.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2024-09-19 07:57:52
    Od: ALEX Martinez <a...@b...pl>

    W dniu 17.09.2024 o 10:16, J.F pisze:

    > Karta pamięci to same kłopoty :-)
    > Jaki użytkownik by to chciał ? :-)

    Wielu.

    > * - użytkownik płacący pare $ co miesiąc za chmurę Apple, dostępną z
    > komputerów i tabletów Apple :-)

    Za granicą też? Zwłaszcza poza UE?

    --
    ALEX Martinez
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 17. Data: 2024-09-19 07:59:43
    Od: ALEX Martinez <a...@b...pl>

    W dniu 17.09.2024 o 23:15, Pixel(R)?? pisze:

    > Nachuj? Ja mam NOLIMIT w abo w Felefonie za 30zł i streamuję co chcę.

    Jaka to oferta?

  • 18. Data: 2024-09-19 09:11:00
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.09.2024 o 07:59, ALEX Martinez pisze:

    > Jaka to oferta?

    Stare SOLO w Play.

    --
    Pixel(R)??

  • 19. Data: 2024-09-19 13:06:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Sep 2024 22:57:52 +0200, Adam wrote:

    > Tam, gdzie jeździłem, to jeszcze najczęściej koneskopowe były.
    > Brałem ze sobą konwerter na WCz + Scart + S-Video i chyba coś tam jeszcze.

    Wow.

    > Laptopa praktycznie zawsze miałem ze sobą, ale chodziło o oglądanie na
    > większym nieco ekranie w kilka osób. Albo ktosie oglądają film, a ja na
    > laptopie coś robię.

    Miałem na mysli to, ze telewizor LCD zazwyczaj gniazdko HDMI ma,
    ale USB to juz niekoniecznie. Szczególnie w hotelu.
    Podobnie bez wifi, DLNA, smart-aplikacji itp.

    Ale konwerter to pewnie mogłeś i do laptopa podłączyc, nawet łatwiej
    :-)

    J.

  • 20. Data: 2024-09-19 15:00:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 19.09.2024 o 09:11, Pixel(R)?? pisze:

    > Stare SOLO w Play.

    Też mam STARE ale rodzina w Pleju...

    Ale nie o to chodzi.
    Mam TYLKO 15 giga na miesiąc i przez 5 lat chyba raz w wakacje mi zbrakło.
    Radio zużywa śmiesznie mało w porównaniu z jutubem.