  • Data: 2012-08-20 21:06:05
    Temat: Re: Aparaty - Czy ktoś to ogarnia?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mt" <f...@i...pl> wrote:

    > Nex 7 posiada wizjer, to raz. A dwa, to co Cię tak bardzo
    > ograniczałoby w firmware aparatu, że jakby się tylko pokazał
    > shackowany, to byś od razu zmienił system?

    Jeśli człowiek używa swojego sprzętu bardzo intensywnie i w bardzo
    różnorodnych sytuacjach/zastosowaniach oraz uważnie (!) czyta od czasu
    do czasu recenzje nowego sprzętu, to notorycznie łapie się na myśli:
    ależ ten sprzęt jest softwarowo ograniczony! ALE BÓL!!!

    Listę możnaby ciągnąć naprawdę długą, ale tak na pierwszy ogień:

    - programowalne przyciski (!!!)
    - własne zestawy programowe - "combosy" do konkretnych sytuacji;
    - zdjęcia interwałowe - wciąż rzadkość;
    - likwidacja narzuconych ograniczeń bitrate video, czasu trwania, użytego
    kodeka;
    - komunikacja z PC-tem live;
    - wbudowane kalkulatory, np. hiperfokalnej, GO, etc. (np. z wynikiem na
    wyświetlaczu);
    - zdjęcie ograniczeń z używania obcych obiektywów (np. brak pomiaru światła w
    niskich Nikonach),
    zaczipowanych firmowych aku, etc.

    I to tylko tak, na ten moment... :)

    [mr.]