eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaAparat do zdjęć reporterskich i sytuacyjnych, semi-profesjonalnychRe: Aparat do zdj?? reporterskich i sytuacyjnych, semi-profesjonalnych
  • Data: 2013-09-09 13:11:35
    Temat: Re: Aparat do zdj?? reporterskich i sytuacyjnych, semi-profesjonalnych
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-09-2013 12:32, Chocobo pisze:
    > Poszukaj używanego nikona D7000, albo d300s.

    Używane niestety raczej odpadają.
    Ech, chyba będzie tak, jak przypuszczałem, że na razie zostanę przy
    serii H, obierając na cel DSC-HX300 i się jeszcze podszkolę z
    fotografii, żeby się obyć bez zapisu RAW. ;)
    Bo choćbym miał i pięć różnych obiektywów, to nie chciałoby mi się ich
    nosić tak na co dzień. A obecnego huśtam ze sobą prawie wszędzie. :]

    --