  • Data: 2011-06-23 18:55:09
    Temat: Re: Aparat dla podróżnika/turysty pieszego
    Od: Kosu <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-23 18:45, kris_gor wrote:
    > Tamron jest ciężki i to po paru godzinach chodzenia czuć, ale idzie się
    > przyzwyczaić ;-) Najgorsze to przepinanie obiektywów.. Jak się ma już
    > naście km w nogach to stawanie i ściąganie plecaka, aby zrobić
    > zdjęcie... często odpuszczam ;-(, albo robię tym co mam zapiete
    > i idę dalej...

    Ja w góry chodzę tylko z 18-55. Tak naprawdę 95% zdjęć mieści się w tym
    zakresie. Na pozostałe 5% nie chciałbym nosić dodatkowego kilograma.
    Myślę, że kiedyś - kiedy będę miał dużo wolnej gotówki albo postanowię
    przepuścić pierwszą pensję po studiach - wymienię go na 18-200 :)

    > W każdym razie nigdy prawie nie chodzę z aparatem na wierzchu. Robię
    > zdjęcie i chowam do futerału. Już nieraz ziemia uciekła mi spod nóg,
    > szkoda aparatu, aby ryzykować. Są jednak tacy co lubią tak paradować ;-)

    Ja w ogóle chodzę dość szybko i długo - robię duże dystanse dobowe.
    Czasem potrzebna jest duża swoboda ruchu. Nawet mały futerał z tym
    Nikonem po prostu mi przeszkadza i często ląduje w plecaku. Fajnie by
    było mieć w kieszeni mały aparat dodatkowo - do obsługi jedną ręką :)
    Poza tym oczywiście czasem chciałoby się wcisnąć w jakieś 30L, wziąć
    kijki i - że tak powiem - pójść w trupa. Wtedy lustro zupełnie odpada.

    pozdrawiam,
    PK