  • Data: 2014-09-10 02:47:56
    Temat: Re: Aparat Nokii nie jest juz takim debesciakiem
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    news:u35u0ap20faug6j5fg9fu4bfalf61dils9@4ax.com...
    > Zalezy ile tzreba za niego zaplacic. Ja bym raczej wolal zeby sie
    > mozna bylo dobrze pzrez telefon porozumoec, a bateria wystarczala na
    > dluzej. Kamera mi na grzyba potzrebna. Nie pamietam kiedy ostatni raz
    > zrobilem telefonem zdjecie.

    Jak to dobrze że możemy jako ludzkość pozwolić sobie na
    taki luksus jak projektowanie i tworzenie różnych telefonów
    zaspakajających różne gusta i guściki miliardów ludzi na świecie.

    > Za to jak sie wchodzi do niektorych instytucji,
    > to na bramce zabieraja telefon jezeli ma kamere.
    > Troche niewygodne

    Takie instytucje są tak rzadkie że mało kogo ten argument dotyczy.
    I wiedząc że się w takiej instytucji często bywa rzeczywiście można
    mieć dosyć specyficzne wymagania co do wyboru telefonu, ale
    nie przykładałbym fałszywych ideologii do braku kamery jako
    ogólnej zalety że "zdjęcia się robi aparatem". Bo to jest bzdura...