  • 71. Data: 2011-03-03 14:00:24
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 03 Mar 2011 13:53:45 +0100, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    >Wlasnie popelniles przestepstwo znieslawienia z artykulu 212 k.k.

    eee, nazwanie kogoś handlarzem to zniesławienie?

    Art. 212. § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę
    prawną lub jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o
    takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii
    publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego
    stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 72. Data: 2011-03-03 14:10:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    > Wlasnie popelniles przestepstwo znieslawienia z artykulu 212 k.k.
    >
    > Poza tym, skoro zasloniles caly swoj dotychczasowy belkot

    To Ty próbujesz w morzu bzdetów ukryć swoje nieszczere intencje.
    Liczysz pewnie, że czytający oleje tak długi wątek i przeczyta tylko Twój
    bełkot z ostatniego postu.

    No to dla przypomnienia - ja twierdzę (z doświadczenia), że AR to kiepskie
    narzędzie, bo często jest bezradny wobec specyficznie ustawionego fotoradaru
    czy suszarki.
    Ty twierdzisz coś przeciwnego.

    NIC INNEGO W TYM WĄTKU NIE MA - więc po prostu próbujesz oszukać widza
    tonami bzdetów, że jest inaczej.

  • 73. Data: 2011-03-03 14:11:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    g> wrote:

> [...]
    > publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego
    > stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,

    No i ma rację, wyjawienie że handlarz pisze na grupę po to, żeby reklamować
    swój chłam, może skutkować utratą zaufania.
    Zarówno do niego jak i do chłamu.

  • 74. Data: 2011-03-03 14:58:56
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-03-03 14:00, Jarek Andrzejewski wrote:

> [...]
    > publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego
    > stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,

    Tak, jesli w ten sposob zarzuca sie komus brak obiektywnosci i
    przemawianie przez prezentowana opinie dzialaniu na wlasna korzysc. W
    dodatku falszywie i w zlej wierze bo tuszujac w ten sposob wykazana
    przez siebie ignorancje w omawianym temacie.
    To wypelnia definicje ponizenia wobec opinii publicznej, ktora przeciez
    stanowi grupa dyskusyjna.

    --

    memento lorem ipsum

  • 75. Data: 2011-03-03 15:02:06
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    g> wrote:

    >No i ma rację, wyjawienie że handlarz pisze na grupę po to, żeby reklamować
    >swój chłam, może skutkować utratą zaufania.
    >Zarówno do niego jak i do chłamu.

    no tak, ale autor nie napisał nic o "chłamie" lub o jakichś paskudnych
    właściwościach samej osoby.
    Po prostu nie wydaje mi się, żeby określenie jakiegokolwiek sprzedawcy
    "handlarzem" a jego towaru "swoimi antyradarami" - jakkolwiek niezbyt
    grzeczne - było pomówieniem.

    To, że ktoś napisał, że osoba pisząca do grupy sprzedaje towar, o
    któym pisze też chyba nie nosi znamion przestępstwa pomówienia
    (oczywiście jeśli jest prawdą).

    Tak czy siak: ściganie jest z oskarżenia prywatnego, więc kto wie,
    może będzie ciąg dalszy i sąd zweryfikuje czy doszło do popełnienia
    przestępstwa czy nie? :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 76. Data: 2011-03-03 15:10:53
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 03 Mar 2011 14:58:56 +0100, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    >Tak, jesli w ten sposob zarzuca sie komus brak obiektywnosci i
    >przemawianie przez prezentowana opinie dzialaniu na wlasna korzysc. W

    nie śledzę wątku, ale w wiadomości, na którą odpowiedziałem nic
    takiego nie było, a jedynie "Goń się handlarzu i idź dalej handlować
    swoimi antyradarami, ale nie reklamuj ich tak nachalnie na grupie.".

    Poza tym: czy na pewno sąd przyznałby rację oskarżeniu, że zarzut
    braku obiektywności wobec sprzedawcy to pomówienie? Może wobec
    sędziego, rzeczoznawcy, ale sprzedawcy?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 77. Data: 2011-03-03 17:05:07
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-03-03 15:10, Jarek Andrzejewski wrote:

    > nie śledzę wątku, ale w wiadomości, na którą odpowiedziałem nic
    > takiego nie było, a jedynie "Goń się handlarzu i idź dalej handlować
    > swoimi antyradarami, ale nie reklamuj ich tak nachalnie na grupie.".

    Zerknij wczesniej. Cavallino, nie majac juz kompletnie argumentow, wobec
    tych przedstawionych przeze mnie zarzucil ze handluje takim
    sprzetem, a na moje wyrazne zaprzeczenie polozyl ponownie nacisk
    zarzucajac mi klamstwo. Wiec byla to zwykla i buraczana forma
    zdyskredytowania mojej wiarygodnosci i przedstawionych przeze mnie
    dowodow, byleby tylko zdjac z siebie odium osoby nie majacej pojecia
    o temacie o ktorym pisze.

    --

    memento lorem ipsum

  • 78. Data: 2011-03-03 17:18:03
    Temat: Re: Antyradar - od?wieżamy temat
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-03-01 20:44, Cavallino wrote:

    > Źle zakładasz.

    A wszystko to napisal Cavallino, ktory kiedys do upadlego rownie
    "kompetentnie" probowal dowiesc ze wideorejestrator MUSI MUSI MUSI
    posiadac radar i nie pojmowal jak w inny sposob mozna wykonywac
    pomiary. Jak widac nic sie nie zmienilo w zakresie argumentacji.

    http://42.pl/u/2yYd
    http://42.pl/u/2yYf

    Wiec zapieranie sie we wlasnych domyslach, pozbawionych najmniejszej
    merytorycznej podstawy, i odpornosc na wiedze w ogole nie dziwi. Dziwi
    tylko to ze nic sie nie zmienia.

    (jesli juz wywlekamy perelki z przeszlosci).

    --

    memento lorem ipsum

  • 79. Data: 2011-03-03 20:15:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    g> napisał w wiadomości

    > Zerknij wczesniej. Cavallino, nie majac juz kompletnie argumentow,

    Argumenty to ja mam te same od samego początku i są niezbijalne,
    czegokolwiek byś nie napisał.

    Czyli własne doświadczenia, w których AR rzadko się sprawdza.
    Żadne teoretyzowanie, wymądrzanie się, brandzlowanie się filmikami z yt i
    wszystkie inne sztuczki które nieudolnie próbowałeś zastosować, żeby
    wybielić kiepski sprzęt,nie są w stanie ich podważyć choćby o jotę.

  • 80. Data: 2011-03-03 20:15:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    g> wrote:

> [...]
    > Po prostu nie wydaje mi się, żeby określenie jakiegokolwiek sprzedawcy
    > "handlarzem" a jego towaru "swoimi antyradarami" - jakkolwiek niezbyt

    Oczywiście zgadzam się z Tobą, tylko patrz komu i na co odpowiedziałeś. ;-)