  • 1. Data: 2011-02-27 18:04:02
    Temat: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: MS <h...@w...pl>

    Jako że zdaje się dawno nie było tematu o tym urządzeniu a producenci
    się prześcigają w modyfikowaniu dizajnu i nazw modeli chciałem się
    zapytać jaki antyradar możecie polecić ?? Generalnie po nowym roku SM
    nie wystaje ze swoimi budkami jedyne co straszy to radiowóz i ewentualne
    stacjonarne - atrapy lub pełne.
    Rozbieżności w cenach są duże, a na YT widziałem testy jakiś tam
    prostych modeli w okolicy 300 zł i dość dobrze dają radę. CB mam, o
    odcinkowych pomiarach wiem że niedługo bedą. Te tanie modele na portalu
    aukcyjnym schodzą w dosyć dużych ilościach. Może ktoś z Was ma taki i
    może się wypowiedzieć ????

  • 2. Data: 2011-02-27 19:03:20
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 27.02.2011 MS <h...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > odcinkowych pomiarach wiem że niedługo bedą. Te tanie modele na portalu
    > aukcyjnym schodzą w dosyć dużych ilościach. Może ktoś z Was ma taki i

    Nie działa w Renault i Citroenie z atermiczną szybą. Ale to chyba żaden nie
    będzie dobrze działał. Co ciekawe, u kolegi w Mercedesie - działa mimo
    również atermicznej szyby. Jak widać są różne takie szyby.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2011-02-27 21:37:24
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    MS <h...@w...pl> napisał(a):

    > Jako Ĺźe zdaje siÄ&#65533; dawno nie byĹ&#65533;o tematu o tym urzÄ&#65533;dzeniu a
    producenci
    > siÄ&#65533; przeĹ&#65533;cigajÄ&#65533; w modyfikowaniu dizajnu i nazw modeli
    chciaĹ&#65533;em siÄ&#65533;
    > zapytaÄ&#65533; jaki antyradar moĹźecie poleciÄ&#65533; ?? Generalnie po nowym roku
    SM
> [...]
    > stacjonarne - atrapy lub peĹ&#65533;ne.
    > RozbieĹźnoĹ&#65533;ci w cenach sÄ&#65533; duĹźe, a na YT widziaĹ&#65533;em testy
    jakiĹ&#65533; tam
    > prostych modeli w okolicy 300 zĹ&#65533; i doĹ&#65533;Ä&#65533; dobrze dajÄ&#65533;
    radÄ&#65533;. CB mam, o
    > odcinkowych pomiarach wiem Ĺźe niedĹ&#65533;ugo bedÄ&#65533;. Te tanie modele na
    portalu
    > aukcyjnym schodzÄ&#65533; w dosyÄ&#65533; duĹźych iloĹ&#65533;ciach. MoĹźe
    ktoĹ&#65533; z Was ma taki i
    > moĹźe siÄ&#65533; wypowiedzieÄ&#65533; ????
    Szukaj takiego co kamery wykrywa. Teraz taki trend się robi żeby kamerować i
    wyliczać prędkość średnią. Jak znajdziesz to napisz.

  • 4. Data: 2011-02-27 22:19:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MS" <h...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    >CB mam, o odcinkowych pomiarach wiem że niedługo bedą. Te tanie modele na
    >portalu aukcyjnym schodzą w dosyć dużych ilościach. Może ktoś z Was ma taki
    >i może się wypowiedzieć ????

    Taki to znaczy jaki?
    U mnie nawet AR za 2-3 razy tyle stanowi kosztowny gadżet, a nie realną
    pomoc.

  • 5. Data: 2011-02-28 08:56:31
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    MS napisał(a):
    > Rozbieżności w cenach są duże, a na YT widziałem testy jakiś tam
    > prostych modeli w okolicy 300 zł i dość dobrze dają radę.
    Jak byś poświęcił 15-20 min w googlach, to zorientował byś się, że
    poniżej 1000plnów kupisz gadżet który będzie Cię wku....ł na dłuższą metę.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-02-28 10:16:54
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-02-28 08:56, Krzysztof 45 pisze:
    > Jak byś poświęcił 15-20 min w googlach, to zorientował byś się, że
    > poniżej 1000plnów kupisz gadżet który będzie Cię wku....ł na dłuższą metę.

    Ok w sumie racja, chciałem tylko gadżet który będzie informował czy
    budka zurad jest pusta czy wypełniona.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-02-28 10:19:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ok w sumie racja, chciałem tylko gadżet który będzie informował czy budka
    > zurad jest pusta czy wypełniona.

    Każdy praktycznie Cię poinformuje.
    Gorzej, że przy słabszym sprzęcie z takiej odległości, że informacja będzie
    brzmiała "zostałeś zmierzony".

  • 8. Data: 2011-02-28 10:23:51
    Od: MS <h...@w...pl>

    > Każdy praktycznie Cię poinformuje.
    > Gorzej, że przy słabszym sprzęcie z takiej odległości, że informacja
    > będzie brzmiała "zostałeś zmierzony".

    Ale na filmikach YT widać że dużo wcześniej "PIKA" przy pomiarze ze
    stacjonarnych fotoradarów.

  • 9. Data: 2011-02-28 10:30:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale na filmikach YT widać że dużo wcześniej "PIKA" przy pomiarze ze
    > stacjonarnych fotoradarów.

    Jak masz wątpliwości, czy bardziej wierzyć komuś kto AR używa od lat
    kilkunastu, czy filmikom na YT, to może nie zadawaj pytań o to na grupie, bo
    to nie ma większego sensu.
    Owszem, tani AR będzie pikał przy puszce, ale również przy każdej stacji
    benzynowej, sklepie z drzwiami z fotokomórką czy nadajniku GSM.
    W efekcie - nie ostrzega.

  • 10. Data: 2011-02-28 10:40:44
    Od: MS <h...@w...pl>

> [...]
    > Owszem, tani AR będzie pikał przy puszce, ale również przy każdej stacji
    > benzynowej, sklepie z drzwiami z fotokomórką czy nadajniku GSM.

    Ok przekonałeś mnie, chciałem się ustrzec przed wyrzuceniem 300 w błoto
    a 1000 raczej nie ma sensu wydawać. Będę jeździł bezpieczniej.