  • Data: 2011-03-04 13:25:46
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:ikqauk$9u0$1@inews.gazeta.pl...

    > No no, filmy z YT

    Tak, ŻADNE filmy z YT również nie są w stanie zmienić rzeczywistości.

    > Ale co tu tlumaczyc komus kto do konca nie umie przyznac sie do bledu

    Jakiego błędu konkretnie?
    Możesz JASNO napisać, na czym Twoim zdaniem polega nieprawdziwość moich
    twierdzeń, skoro po odsianiu bzdetów wychodzi że zgodziłeś się z moją tezą?
    A jedyne co próbujesz dalej uzyskać, to ukryć to w potoku bzdetów ten fakt
    (kompletnie nie rozumiem po co to robisz i co Ci tak naprawdę już dalej
    chodzi).

    Dodaj jeszcze trochę merytoryki, która pozwoli wyjaśnić Twoje stanowisko,
    np. jak oceniasz skuteczność AR w wykrywaniu KAŻDEGO FR minimum 500 m
    wcześniej i ile FR w życiu namierzyłeś podczas normalnej jazdy (a nie testów
    związanych z Twoją pracą czy pasją) i ile z nich zostało prawidłowo wykryte.
    Suszarki chwilowo pomijam.