-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
ganews.com!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.gig
anews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4d6e70cc$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
<iknq97$hv5$1@inews.gazeta.pl>
<4d6f6ef6$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<iknru2$nnc$1@inews.gazeta.pl>
<4d6f7506$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
<ikntbk$t50$1@inews.gazeta.pl>
<4d6f7a84$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
<iko0dm$bhv$1@inews.gazeta.pl>
<4d6f87ec$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
<iko30u$mfp$1@inews.gazeta.pl>
<i...@4...com>
<iko6r5$73h$1@inews.gazeta.pl>
<j...@4...com>
<ikoe7n$2f5$1@inews.gazeta.pl>
<4d6fe8b0$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
<ikqauk$9u0$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <ikqauk$9u0$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Antyradar - odświeżamy temat
Date: Fri, 4 Mar 2011 13:25:46 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110303-1, 2011-03-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 29
Message-ID: <4d70da4b$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.102.59
X-Trace: 1299241547 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2446 178.42.102.59:53234
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354744
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "elmer radi radisson"
<r...@s...spam.wireland.or
g> napisał w wiadomości
news:ikqauk$9u0$1@inews.gazeta.pl...
> On 2011-03-03 20:15, Cavallino wrote:
>
>> Czyli własne doświadczenia, w których AR rzadko się sprawdza.
>> Żadne teoretyzowanie, wymądrzanie się, brandzlowanie się filmikami z yt
>> i wszystkie inne sztuczki które nieudolnie próbowałeś zastosować, żeby
>> wybielić kiepski sprzęt,nie są w stanie ich podważyć choćby o jotę.
>
> No no, filmy z YT
Tak, ŻADNE filmy z YT również nie są w stanie zmienić rzeczywistości.
> Ale co tu tlumaczyc komus kto do konca nie umie przyznac sie do bledu
Jakiego błędu konkretnie?
Możesz JASNO napisać, na czym Twoim zdaniem polega nieprawdziwość moich
twierdzeń, skoro po odsianiu bzdetów wychodzi że zgodziłeś się z moją tezą?
A jedyne co próbujesz dalej uzyskać, to ukryć to w potoku bzdetów ten fakt
(kompletnie nie rozumiem po co to robisz i co Ci tak naprawdę już dalej
chodzi).
Dodaj jeszcze trochę merytoryki, która pozwoli wyjaśnić Twoje stanowisko,
np. jak oceniasz skuteczność AR w wykrywaniu KAŻDEGO FR minimum 500 m
wcześniej i ile FR w życiu namierzyłeś podczas normalnej jazdy (a nie testów
związanych z Twoją pracą czy pasją) i ile z nich zostało prawidłowo wykryte.
Suszarki chwilowo pomijam.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.03.11 13:44 Cavallino
- 04.03.11 16:57 elmer radi radisson
- 04.03.11 20:06 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A