  • 31. Data: 2010-10-26 11:32:57
    Temat: Re: Antyradar - jak wybierać?
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    news:4cc5fb6b$0$22795$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Waldek Godel

    > Ty to piszesz tak zupełnie na trzeźwo?

    > Tu nie trzeba biegłego tylko mózg. Skoro jammer wysyła z grubsza to samo,
    > co radar, to oznaczałoby, że i radar "sprowadza zagrożenie katastrofą
    > lotniczą".

    A nie zależy w którą stronę jest skierowany?
    A w sądzie mózg jest sprawą drugorzędną. Jak to mi kiedyś powiedział jeden
    prawnik - sąd nie myśli, tylko czyta.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 32. Data: 2010-10-26 11:52:45
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Inead" <a...@g...pl> wrote in message

    > "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie mam, jestem "end userem". Jeździłem samochodem z takim urządzeniem, i
    > chyba działa bo nic nie przyszło a w UK nie ma pustych puszek.

    Oczywiscie, ze sa.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 33. Data: 2010-10-26 12:35:37
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 20:51:48 +0200, bratPit napisał(a):
    > jeżeli chcesz wykrywacz radarów to - z tego co się kiedyś interesowałem
    > tematem - Valentine One jest świetny, co oczywiście przekłada się na cenę,

    Jaki już pisałem całkiem niedawno, w innym wątku o antyradarach - miałem
    okazję widzieć w działaniu Valentine One (z tego co piszesz, to już w
    miarę porządny model) i po tym doświadczeniu doszedłem do wniosku, że
    jednak CB jest bardziej optymalnym wyborem. AR generuje tak dużą liczbę
    fałszywych alarmów, że po pewnym czasie po prostu zaczynasz go
    ignorować.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 34. Data: 2010-10-26 13:19:51
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-10-26 12:35, Seba pisze:
> [...]
    > jednak CB jest bardziej optymalnym wyborem. AR generuje tak dużą liczbę
    > fałszywych alarmów, że po pewnym czasie po prostu zaczynasz go

    W jaki sposób coś może być bardziej optymalne?!?!?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 35. Data: 2010-10-26 13:32:38
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 13:19:51 +0200, Mikołaj Tutak napisał(a):

    > W jaki sposób coś może być bardziej optymalne?!?!?

    Chodzi o to, żeby plusy nie przesłoniły nam minusów ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 36. Data: 2010-10-26 13:36:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 26 Oct 2010 13:32:38 +0200 osobnik zwany Seba wystukał:

    > Chodzi o to, żeby plusy nie przesłoniły nam minusów ;)

    ale plusy dodatnie czy ujemne? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2010-10-26 14:02:01
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Wiesiaczek wrote:
    > Witam,
    > ponieważ dziś błysnęło mi w gołębniku na Gierkówce,

    Jeśli na trzech trójkach w kierunku DC, to nie martw się...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 38. Data: 2010-10-26 21:45:36
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Oczywiscie, ze sa.

    Chyba po śmieciach... Mam info od kolesia co w Policji pracuje

  • 39. Data: 2010-10-27 01:52:47
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Jeśli na trzech trójkach w kierunku DC, to nie martw się...
    > ;-)

    Dzięki, ale nie zwróciłem uwagi :(
    W najgorszym wypadku i tak przeżyję, limit punktów jeszcze niewyczerpany, a
    kasa to nie problem:)
    Zamówiłem już antyradar według swojego rozeznania, bo tu raczej się nie
    dowiem, który lepszy.
    Wybór padł na Beltronixa.

    Jutro powinien być już w aucie :)

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 40. Data: 2010-10-27 12:38:44
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-26 13:19:51 +0200, Mikołaj Tutak
    <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> said:

    > W jaki sposób coś może być bardziej optymalne?!?!?

    Niektórzy spóźnili się na lekcję o stopniowaniu przymiotników i
    przepisywawali od kolegi z zeszytu.

    --
    Bydlę