  • 21. Data: 2010-10-25 21:52:36
    Temat: Re: Antyradar - jak wybierać?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ia4mfi$230$1@inews.gazeta.pl...

    > no ba :-)
    > zasilacz z homologacją też mam tyle, że nie kojarzę abym go targał do
    > PAR-u hmm,
    > co więcej homologacja jest na jakieś śmieszne radio Dragona (oczywiście
    > kombinacją klawiszy odblokowuje się dziesięć 40-tek ;-) - wiadomo że
    > podstawowa 40-tka była za mała żeby spokojnie pogadać...)
    > na dobre czasy czeka stary dobry Jackson, a w aucie jeździ Harry II,
    > kurde ... wychodzi, że mam 3 CB radia o_O
    >
    > brat

    Zasilacz to wystarczylo tam zaniesc od niego kwity. Dobrze ze lincolna nie
    musialem nosic bo by mi go skrocili.

    PZDr
    Adam

  • 22. Data: 2010-10-25 22:32:24
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 21:26:36 +0200, MK napisał(a):

    > 333km w stronę Warszawy to atrapa jak coś ;) Ten przy orlenie.

    Jechałem w ten weekend i mówili na CB że na 333 jest załadowany.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 23. Data: 2010-10-25 22:58:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 20:11:06 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > Witam,
    > ponieważ dziś błysnęło mi w gołębniku na Gierkówce, dojrzałem do zakupu
    > antyradaru.

    I czym sie przejmujesz? Poczytaj przepisy i śmiej się z błyskania :D

    --
    ___________ (R)

  • 24. Data: 2010-10-25 22:59:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 20:26:17 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Masz gdzies opis zasady fizycznej na której opiera się jego działanie?

    A bo to skomplikowane... Odbieramy wiążkę fal o jakiejś częstotliwości i
    emitujemy własne fale, o częstotliwości zmienionej odpowiednio...

    --
    ___________ (R)

  • 25. Data: 2010-10-25 23:49:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Waldek Godel

    > Jak cię łapną z tym w alei Krakowskiej w Warszawie, a ty
    > będziesz miał pecha, to prokurator nawet może wymyśleć sprowadzenia
    > zagrożenia katastrofą w ruchy lotniczym, za co jest do 8 lat w pace. To
    > ostatnie to głupota, ale wybroń się z tego...

    Ty to piszesz tak zupełnie na trzeźwo?

    > Znajdź odpowiedniego
    > biegłego z zakresu lotnictwa który wykaże, że żadne radary lotnicze nie
    > pracują w tym samym paśmie co urządzenie (które ci zresztą zabiorą, więc
    > co dasz do zbadania biegłemu?)

    Tu nie trzeba biegłego tylko mózg. Skoro jammer wysyła z grubsza to samo,
    co radar, to oznaczałoby, że i radar "sprowadza zagrożenie katastrofą
    lotniczą".

    --
    ignorance is bliss

  • 26. Data: 2010-10-25 23:53:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 25 Oct 2010 21:49:31 GMT, to wrote:
    >Tu nie trzeba biegłego tylko mózg. Skoro jammer wysyła z grubsza to samo,
    >co radar, to oznaczałoby, że i radar "sprowadza zagrożenie katastrofą
    >lotniczą".

    Ale radar ma atest :-)

    J.

  • 27. Data: 2010-10-26 00:18:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Ale radar ma atest :-)

    Ale to ten, co wysunął ten absurdalny zarzut winien udowodnić na czym
    polegało to rzekome zagrożenie. W obliczu powyższego musiałby być chyba
    pijany, żeby czegoś takiego próbować. Zresztą po co?

    --
    ignorance is bliss

  • 28. Data: 2010-10-26 04:53:24
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    wiadomości news:c1.01.3N8VFd$J1G@mike.oldfield.org.pl...

    > I czym sie przejmujesz? Poczytaj przepisy i śmiej się z błyskania :D

    Nie wiem, jaki przepis masz na myśli, ale jakoś mi nie do śmiechu.
    Co prawda konto punktowe miałem już puste, a teraz będzie już zapaskudzone.
    A mniej jak 10 nie będzie :(

    No... chyba że atrapa, ale zobaczymy.

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 29. Data: 2010-10-26 09:06:44
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Nie wiem, jaki przepis masz na myśli, ale jakoś mi nie do śmiechu.
    > Co prawda konto punktowe miałem już puste, a teraz będzie już
> [...]

    przecież pasażerom nie dają mandatów. a prowadziła żona, kochanka, cóka,
    matka, teściowa najpewniej :))
    pzdr
    GL

  • 30. Data: 2010-10-26 11:26:04
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > A jak mnie je ukradli kilka lat temu to sie jakos odzwyczailem, choc
    > owszem czasami brakuje. Kiedys bylo ogolnie lepiej bo trzeba bylo miec
    > pozwolenie na radio i bylo grzecznej, mniej odsluchowcow.

    A teraz tylko k, ch, j a zwróć uwage takiemu jednemu czy drugiemu to taką
    wiązanę puści, że uszy więdną