  • 51. Data: 2010-10-29 10:36:42
    Temat: Re: Antyradar - jak wybierać?
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > LOL. Co najwyżej 200zł bez punktów, o ile naprawdę bardzo nei chcesz
    > kombinować. A jeśli prowadził kolega z Ukrainy, to 0/0.

    A nie 500?

    A.

  • 52. Data: 2010-10-30 12:01:50
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-28 17:37:40 +0200, Mario <c...@o...pl> said:

    > no shit, a ja myślałem że grupy dyskusyjne :-P

    Tak, mea culpa - *grupa* i to miałem na myśli.

    (próbowałem wykombinować jakieś wytłumaczenie mego błędu i nawet
    znalazłem coś, ale gdy napisałem i przeczytałem, wydało mi się tak
    niewarygodne, że skasowałem i biorę błąd na klatę :-))

    --
    Bydlę

  • 53. Data: 2010-11-02 11:28:13
    Od: Seba <s...@g...pl>

    <ciach>

    Wiem że temat już się zdeaktualizował, ale przypomniało mi się, że w
    ubiegłotygodniowym Motorze jest test 4 antyradarów - wygrał bodajże
    Valentine One.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 54. Data: 2010-11-02 21:15:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Oct 2010 10:36:42 +0200, Arek (G) napisał(a):

    > A nie 500?

    Nie spotkałem się z 500zł, zazwyczaj 500. Ale i tak wsadzenie mandatu za
    niewskazanie dotyczy tylko tych, którzy dają się dymać.

    --
    ___________ (R)

  • 55. Data: 2010-11-03 09:57:56
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    krzysiek82 wrote:

    > a może trzeba dojrzeć do jazdy zgodnie z przepisami?

    A może po prostu dojrzeć...

    > to urządzenia są nielegalne

    Bzdura

    Nielegalne jest ich używanie w samochodach.

    \SK

  • 56. Data: 2010-11-10 15:54:56
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2010 11:28:13 +0100, Seba napisał(a):

    > Wiem że temat już się zdeaktualizował, ale przypomniało mi się, że w
    > ubiegłotygodniowym Motorze jest test 4 antyradarów

    Przez przypadek w oczy wpadł mi link:
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/s
    kuteczny-sposob-na-drogowke,1553263,415

    --