  • 1. Data: 2010-10-25 20:11:06
    Temat: Antyradar - jak wybierać?
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Witam,
    ponieważ dziś błysnęło mi w gołębniku na Gierkówce, dojrzałem do zakupu
    antyradaru.
    Przejrzałem oferty i i wpadły mi w oko m.in. takie modele:
    Escort Passport X50 EURO
    oraz

    Beltronics RX 65.

    Czy ktoś używał takiego sprzętu i może polecić któryś z nich a także
    uzasadnić wyższą cene tego pierwszego?

    A może jeszcze nie odnalazłem jakiegoś modelu, który byłby warty polecenia?

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 2. Data: 2010-10-25 20:13:47
    Temat: Re: Antyradar - jak wybierać?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-25 20:11, Wiesiaczek pisze:
> [...]
    > uzasadnić wyższą cene tego pierwszego?
    >
    > A może jeszcze nie odnalazłem jakiegoś modelu, który byłby warty polecenia?

    Daruj sobie te zabawki.
    Kup nawigację, wgraj POI z radarami i dokup CB-radio. Będzie o wiele
    taniej i korzystniej niż taki detektor radaru za chore pieniądze i w
    dodatku całkowicie nielegalny.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-10-25 20:18:18
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > A może jeszcze nie odnalazłem jakiegoś modelu, który byłby warty
    > polecenia?

    Daj se spokój. Kup Scrambler, tylko w PL to się onaczej nazywa i jest na
    allegro. Ustawiasz sobie 70 km/h i wszystkie radary wiedzą że jedziesz 70
    km/h

  • 4. Data: 2010-10-25 20:19:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 20:18:18 +0200, Inead napisał(a):

    > Daj se spokój. Kup Scrambler, tylko w PL to się onaczej nazywa i jest na
    > allegro. Ustawiasz sobie 70 km/h i wszystkie radary wiedzą że jedziesz 70
    > km/h

    Dokładnie, jak już łamać prawo, to z fantazją, co się ograniczać do
    wykroczenia, jak można od razu przestępstwo popełnić...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-10-25 20:21:45
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Dokładnie, jak już łamać prawo, to z fantazją, co się ograniczać do
    > wykroczenia, jak można od razu przestępstwo popełnić...

    A ty, skąd żeś się urwał???

  • 6. Data: 2010-10-25 20:24:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 20:21:45 +0200, Inead napisał(a):

    > A ty, skąd żeś się urwał???

    Ze szkoły, z której nie wagarowałem. A ty? Dokąd na wagary chodziłeś?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-10-25 20:26:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-10-25 20:18, Inead wrote:
    > Ustawiasz sobie 70 km/h i wszystkie radary wiedzą że jedziesz
    > 70 km/h

    Masz gdzies opis zasady fizycznej na której opiera się jego działanie?

  • 8. Data: 2010-10-25 20:35:23
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Masz gdzies opis zasady fizycznej na której opiera się jego działanie?

    Nie mam, jestem "end userem". Jeździłem samochodem z takim urządzeniem, i
    chyba działa bo nic nie przyszło a w UK nie ma pustych puszek.

  • 9. Data: 2010-10-25 20:35:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 20:26:17 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Masz gdzies opis zasady fizycznej na której opiera się jego działanie?

    odbiera falę radaru i wysyła swoją silniejszą z odpowiednio zmienioną
    częstotliwością (zgodnie ze zjawiskiem Dopplera)
    Suszarka zamiast swojej własnej fali odbiera silniejszą i zgodnie z tym
    pokazuje zadaną prędkość.

    O ile zwykły antyradar to naruszenie PoRD, za co jest mandat i punkty
    (punkty chyba, nie pamiętam ostatniego taryfikatora), to jammer jest już
    urządzeniem nadawczym i to całkiem sporej mocy, więc podpada już pod
    całkiem ciekawe przepisy, w zależności od tego, co się prokuratorowi
    spodoba. Jak cię łapną z tym w alei Krakowskiej w Warszawie, a ty będziesz
    miał pecha, to prokurator nawet może wymyśleć sprowadzenia zagrożenia
    katastrofą w ruchy lotniczym, za co jest do 8 lat w pace. To ostatnie to
    głupota, ale wybroń się z tego... Znajdź odpowiedniego biegłego z zakresu
    lotnictwa który wykaże, że żadne radary lotnicze nie pracują w tym samym
    paśmie co urządzenie (które ci zresztą zabiorą, więc co dasz do zbadania
    biegłemu?)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-10-25 20:35:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Oct 2010 20:13:47 +0200, Lewis wrote:
    >Daruj sobie te zabawki.
    >Kup nawigację, wgraj POI z radarami i dokup CB-radio. Będzie o wiele
    >taniej i korzystniej niż taki detektor radaru za chore pieniądze i w
    >dodatku całkowicie nielegalny.

    I bedziesz jechal 50/h, bo rozpedzac sie nie warto, bo smietniki nie
    sa w poi, a o wszystkich aktywnych FR na CB nie powiedza ..

    J.