  • 11. Data: 2010-10-25 20:49:55
    Temat: Re: Antyradar - jak wybierać?
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ia4hct$8ap$1@news.onet.pl...

    > Daruj sobie te zabawki.
    > Kup nawigację, wgraj POI z radarami i dokup CB-radio. Będzie o wiele
    > taniej i korzystniej niż taki detektor radaru za chore pieniądze i w
    > dodatku całkowicie nielegalny.

    Dziękuję, właśnie mam nawigację i CB

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 12. Data: 2010-10-25 20:51:48
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > oraz
    >
    > Beltronics RX 65.
    > A może jeszcze nie odnalazłem jakiegoś modelu, który byłby warty

    jeżeli chcesz wykrywacz radarów to - z tego co się kiedyś interesowałem
    tematem - Valentine One jest świetny, co oczywiście przekłada się na cenę,
    tańszym wykrywaczom zawsze coś brakuje albo są wyrzuconą kasą w błoto,
    ja również polecam też CB,
    owszem ma wady jak chociażby słownictwo że uszy puchną, brak kultury etc.
    nie zawsze też dowiesz się o działającym fotoradarze stacjonarnym ale
    generalnie się sprawdza,
    usłyszysz nie tylko o suszarkach ale też korkach, utrudnieniach, wypadkach,
    również wideoradarach, dowiedzieć się można jak objechać utrudnienia, można
    też czasem pogadać głupio a zdarzy się że i mądrze, ja do CB tak się
    przyzwyczaiłem, że "nie umiem" bez niego jeździć po trasach,

    brat

  • 13. Data: 2010-10-25 20:53:59
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Dziękuję, właśnie mam nawigację i CB

    to tylko Valentine 1 :-)

    brat

  • 14. Data: 2010-10-25 20:58:43
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzasadnić wyższą cene tego pierwszego?
    >
    > A może jeszcze nie odnalazłem jakiegoś modelu, który byłby warty

    A tam mnie blysnelo na katowickiej i co... i nic nie przyszlo od chyba 3
    lat abo i 4.

    Ja mam lepszy sposob, staram sie jak sie da, nie jezdzic po DK :P

    PZDr
    Adam

  • 15. Data: 2010-10-25 21:07:53
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do CB tak się przyzwyczaiłem, że "nie umiem" bez niego jeździć po trasach,

    A jak mnie je ukradli kilka lat temu to sie jakos odzwyczailem, choc
    owszem czasami brakuje. Kiedys bylo ogolnie lepiej bo trzeba bylo miec
    pozwolenie na radio i bylo grzecznej, mniej odsluchowcow.

    PZDr
    Adam

  • 16. Data: 2010-10-25 21:10:39
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > A jak mnie je ukradli kilka lat temu to sie jakos odzwyczailem, choc
    > owszem czasami brakuje. Kiedys bylo ogolnie lepiej bo trzeba bylo miec
    > pozwolenie na radio i bylo grzecznej, mniej odsluchowcow.

    heh, przypomniałeś mi, pozwolenie też gdzieś (chyba jeszcze?) mam, ech te
    czasy gdy się wędrowało z "radyjkiem" do PARu ;-)

    brat

  • 17. Data: 2010-10-25 21:24:42
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > heh, przypomniałeś mi, pozwolenie też gdzieś (chyba jeszcze?) mam, ech te
    > czasy gdy się wędrowało z "radyjkiem" do PARu ;-)
    >
    > brat

    Nooo, ja swoje tez mam, i jeszcze zasilacz z homologacja trzeba bylo miec.
    Co prawda ja mialem zarejestrowanego jako stacjonarno przewozne Alana 42 ale
    stacjonarny byl Lincoln nieskrocony :D

    PZDr
    Adam

  • 18. Data: 2010-10-25 21:26:36
    Od: "MK" <c...@g...com>

    > Witam,
    > ponieważ dziś błysnęło mi w gołębniku na Gierkówce, dojrzałem do zakupu
    > antyradaru.

    333km w stronę Warszawy to atrapa jak coś ;) Ten przy orlenie.

  • 19. Data: 2010-10-25 21:40:21
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Nooo, ja swoje tez mam, i jeszcze zasilacz z homologacja trzeba bylo miec.
    > Co prawda ja mialem zarejestrowanego jako stacjonarno przewozne Alana 42
    > ale stacjonarny byl Lincoln nieskrocony :D

    no ba :-)
    zasilacz z homologacją też mam tyle, że nie kojarzę abym go targał do PAR-u
    hmm,
    co więcej homologacja jest na jakieś śmieszne radio Dragona (oczywiście
    kombinacją klawiszy odblokowuje się dziesięć 40-tek ;-) - wiadomo że
    podstawowa 40-tka była za mała żeby spokojnie pogadać...)
    na dobre czasy czeka stary dobry Jackson, a w aucie jeździ Harry II,
    kurde ... wychodzi, że mam 3 CB radia o_O

    brat

  • 20. Data: 2010-10-25 21:43:31
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    W dniu 25.10.2010 21:26, MK pisze:

    > 333km w stronę Warszawy to atrapa jak coś ;) Ten przy orlenie.

    Pół roku temu jechałem wieczorem, ładnie błyskał.

    Pozdrawiam
    Daniel