  • Data: 2009-08-12 22:40:36
    Temat: Re: Antykorozyjna farba na wydech
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości

    > Czyli jedna część wydechu to kawał mela circa metr dwadzieścia
    > długości. I jak ja niby mam to wsadzić do kwasu? Nie, diaks nie
    > wchodzi w rachubę. No i czy taki fosol nie spaskudzi mi chromu?

    Nie bardzo znam się na chemii, więc nie wiem czy kwas fosforowy
    rozpuszcza szmaty.
    Nie bardzo znam się na fizyce również, ale wiem, że szmata zanurzona w
    kwasie, położona na wydechy będzie cały czas wilgotna.
    Więc może tak: moczysz szmatę w fosolu, zawijasz szczelnie na miejscu,
    na którym chcesz, aby to szczególnie zadziałało, jeden koniec
    zanurzasz w dość długim a płytkim pojemniku. Dla świętego spokoju,
    możesz zejść na dół do piwnicy co kilka godzin i podlać tę zawiniętą
    końcówkę.
    Jeżeli miałby to być olej napędowy - bez wątpienia system zadziała. W
    przypadku kwasu - zapytaj inną przyjaciółkę, bo gwarancji nie daję
    żadnej.

    --
    Jasio
    vx etz