  • 11. Data: 2013-03-18 23:49:31
    Temat: Re: Antena satelitarna perforowana
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Albo w kieleckiem.

    Na dworcu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2013-03-19 01:08:11
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Na dworcu.

    Ee... na przystanku... (choć jak się uprzeć, sprzeczności nie ma -
    przystanek bywa kolejowy) :)

    Swoją drogą, zastanawiam się, jak to możliwe - śjakieś 15-20 lat temu
    puściłem w obieg "piździ, jak w kieleckiem na przystanku" , z odmianami
    "piździ jak..." "... w kieleckiem na przystanku autobusowym", oraz rzadziej
    "... w Wąchocku na przystanku". Przed puszczeniem tego w obieg nie spotkałem
    się z tym określeniem. Możliwe, bym wpadł na nie niezależnie od jego
    istnienia już gdzieś?

    To bonusik: "Była plama - nie ma bluzki, bowiem proszek był to ruski", ok.
    21 lat temu. Wróciło do mnie (nawet szybciej niż tamto) ciut zmienione "Była
    plama - nie ma bluzki, bowiem proszek był od Ruskich". Też nie spotkałem
    tego wcześniej. Zobaczyłem to w jakiejś książeczce z dowcipami - tak do mie
    wróciło. Pytanie retoryczne j.w. ...

    Ad meritum - są jakieś dane (jeśli tak, to sobie poszukam stosownych
    informacji), ile sygnału przenika przez te otwory? (widywałem też talerze
    całe będące siatką, nawet nie poerforowane), bo jeśli ucieka niewiele, to
    wręcz prosi się o to, by w ogóle tak robić. A jeśli może to mieć znaczenie -
    to zrozumiem to jako kompromis między zyskiem, wytrzymałością mechaniczną, a
    podatnością na czynniki pogodowe, etc.

  • 13. Data: 2013-03-19 03:55:48
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    > Standardowe zaczepy , uchwyty itd. nie spelniaja swojej roli

    Kup inny, jakiś niestandardowy, zastosuj dwa i połącz albo przymocuj ją
    w kilku miejscach, zrób jakiś odciąg.
    Wina nie anteny tylko mocowania a z perforowaną też będziesz mógł mieć
    problemy.
    Nie kombinuj z czaszą tylko z mocowaniem, koncentrujesz się nie na tym
    na czym powinieneś.

    Janek

  • 14. Data: 2013-03-19 05:26:21
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Albo w kieleckiem.

    Bo tam piździ?

    --
    Darek

  • 15. Data: 2013-03-19 16:25:56
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

> [...]
    > problemy.
    > Nie kombinuj z czaszą tylko z mocowaniem, koncentrujesz się nie na tym na

    Dziekuje za rady ale wiem na czym sie koncentruje.
    Moze ktos ma cos w temacie do powiedzenia?
    Bo jak na razie jak zwykle odpowiedzi kupa tylko zadna na temat.

  • 16. Data: 2013-03-19 18:21:41
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    znalazłem jedną taką

    http://allegro.pl/antena-czasza-satelitarna-siatkowa
    -75cm-i3114070259.html

  • 17. Data: 2013-03-19 18:45:08
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    Dnia Tue, 19 Mar 2013 01:08:11 +0100, Anerys napisał(a):

> [...]
    > to zrozumiem to jako kompromis między zyskiem, wytrzymałością
    > mechaniczną, a podatnością na czynniki pogodowe, etc.

    Kiedyś Cejrowski w swoim programie pokazywał jakąś wioskę w ameryce
    południowej w której to Stan Tymiński zbudował telewizję kablową. Były
    tam właśnie używane takie anteny satelitarne całe z siatki.

  • 18. Data: 2013-03-20 09:01:39
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Dziekuje za rady ale wiem na czym sie koncentruje.
    > Moze ktos ma cos w temacie do powiedzenia?
    > Bo jak na razie jak zwykle odpowiedzi kupa tylko zadna na temat.

    Można jeszcze obudować antenę, np. z tworzywa sztucznego. Stosowane w
    radarach.
    K.