  • Data: 2009-11-18 14:53:03
    Temat: Re: Antena UKF
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "PeJot" <P...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:he09cf$djo$1@inews.gazeta.pl...

    [...]
    > Nie zawsze tak łatwo da się dogadać z SM. U mnie na osiedlu, jeśli już
    > ktoś musi jakąś antenę instalować, z reguły upycha na balkonie. O elewacji
    > i dachu budynku można zapomnieć, choć widziałem już talerz zainstalowany
    > na dachu wiatrołapu.
    [...]

    W moim przypadku nie musiałem powoływać się na posiadane uprawnienia
    zawodowe, Pozwolenie Radiowe czy ostatecznie na Prawo Telekomunikacyjne. Z
    czego wielce się cieszę ;-) W ostateczności i tak przymocowałbym antenę bez
    "pozwolenia" do bocznej powierzchni wnęki okiennej. DIPOL w dziale "Uchwyty
    antenowe" posiada wiele ciekawych rozwiązań.
    BTW - z uporem maniaka ;-) będę zachęcał wszystkich zainteresowanych do
    wykonania przepustów kablowych przez mur. To naprawdę nie jest trudne, a
    pozwala na uniknięcie wielu niepotrzebnych problemów technologicznych.
    Ewentualne sprzeciwy SM skwitowałbym zapytaniem o podstawę prawną ;->

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski