  • Data: 2009-11-19 03:17:56
    Temat: Re: Antena UKF
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PeJot napisał:

    > Nie zawsze tak łatwo da się dogadać z SM. U mnie na osiedlu, jeśli już
    > ktoś musi jakąś antenę instalować, z reguły upycha na balkonie. O
    > elewacji i dachu budynku można zapomnieć, choć widziałem już talerz
    > zainstalowany na dachu wiatrołapu.

    Jak wiedzieć jak gadać to się można dogadać - tyle że trzeba mieć
    świadomość że SM ma prawo (w interesie wszystkich swoich członków) żądać
    przedstawienia dokładnego projektu instalacji, kto będzie robił, jakie
    ma do tego kwalifikacje - i zastrzec w zgodzie na instalacje że
    ewentualne uszkodzenia dachu czy elewacji będą usuwane na koszt
    właściciela tejże instalacji. Bo czemuż by nie - jak na wspólnym dachu
    stawiam własną antenę to mam to tak zrobić żeby sąsiadowi na łeb nie
    ciekło. A jak będzie ciekło - to mam naprawić i za szkody zapłacić, moja
    antena. Nawet jak do montażu wynajęłem fachowców - sąsiadów to nie
    interesuje, nadal moja antena, pacę i co najwyżej dalej wykonawców
    ścigam ale to już ja muszę łazić i się z wykonawcami użerać, sąsiedzi
    mnie mają na miejscu i dalej chodzić nie maja obowiązku. I te proste
    fakty trzeba sobie uświadomić jak się chce nietypowe instalacje antenowe
    stawiać - a jak się chce instalacje nadawcze to wręcz czasem trzeba
    sąsiadowi jednemu czy drugiemu poprawić jego instalację odbiorczą do
    telewizora - najlepsza metoda uniknięcia kwasów.

    --
    Darek