-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.mb-net.net!open-news-network.org!aioe.org!eternal-se
ptember.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-september.org!.POSTED
!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Antena CB w samochodzie a podłączenie masy
Date: Tue, 29 Sep 2020 20:26:54 +0100
Organization: Monsters Inc
Lines: 25
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <0...@h...invalid>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="bd01c5a5e589aa30ca4505c775ae0f0f"; logging-data="8888";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18L8UNRYj1Y4A14n6h53/pJnhq5nErGh8s="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:rRRxTU/UF9w4+3Wv6iq44vIkHD4=
X-Face: -_oyh|4H4"72?rzp.7kL3S)kRl[I9TRNw"X-ql}a{35R?(k8SX];jAk,9\CCo3[{O>$N^&!A;-*5J
cL#zqnwq[*F7Hv9:{Qr:/@ceLpX;G*coP7ZK{v\>f!r|"yER^p#B8'mx$4O5?BW{PQI("Qs13ZRjW
yM+^/xYAf+1PXhrtcmv-g)l(X1D|W`|%<W2V7q%b0Sc.A~(4_`DGZ\&*7N^kkw8SG97*T>47|9}rN
r)L_8w!XGb8pOu*yX+}\1oDXH?>h!)HQ-tErC#B:EG^KT4xjM()0=>o:4KQhUwT6\a(~Z!^Y=s5!:
f>@Jbpe0d|W%c1#~CN)COtV,1HHmFv~n9hayM*2uO(]<Lf
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:757549
[ ukryj nagłówki ]in <news:0b64390a-84d6-43c5-a95f-24aa2f20590a@hootervil
le.invalid>
user Arnold Ziffel pisze tak:
> Hej,
>
> Grupy radiowe martwe, a na forach sami "spece", to spytam tu...
ale zilion poradników mówi
tak, podłącz dobrze karoserię jako przeciwwagę.
> Pomysły? Obecnie ekranu nie podłączyłem (tzn. nie ma galwanicznego
> podłączenia, bo jest lakier), radio jest głuche, SWR w okolicach
> 3:1. Zanim zacznę drapać lakier chciałbym wiedzieć, że to to...
może nie drapać, może jest w pobliżu śrubka masy.
> ex. Queequeg
i została tylko smycz
--
Piter
człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.20 23:00 Stefania Harper
- 29.09.20 23:13 Stefania Harper
- 29.09.20 23:17 heby
- 30.09.20 00:15 Stefania Harper
- 30.09.20 09:47 Jacek Maciejewski
- 30.09.20 10:24 heby
- 30.09.20 10:58 Arnold Ziffel
- 30.09.20 11:08 Arnold Ziffel
- 30.09.20 11:10 Arnold Ziffel
- 30.09.20 11:14 Arnold Ziffel
- 30.09.20 12:15 heby
- 30.09.20 12:26 heby
- 30.09.20 12:36 Arnold Ziffel
- 30.09.20 12:53 Arnold Ziffel
- 30.09.20 12:52 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
- Mikroskop 3D
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=