    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Ankieta] Czemu jeździsz tak wolno?
    Date: Fri, 7 Oct 2022 16:09:33 +0200

    On Fri, 7 Oct 2022 14:52:45 +0200, ii wrote:

    > Pasy nie jadą równo, wybieram szybszy, wyprzedzam, kiedyś tam kiedyś
    > mnie doganiają.

    Ale co - masz taką swietną wiedze, intuicje, czy szczęscie, ze wiesz,
    ktory pas bedzie szybszy?

    We wroclawiu ... kiedys bylo losowo, potem sie jakos unormowalo, i
    lewy zazwyczaj byl szybszy, a od paru miesiecy i na lewym potrafi sie
    znalezc ... zwolennik PiS, co jedzie 50 :-)

    > Bo każdy samochód dokłada czas reakcji kierowcy i niezbędny dystans.

    Tak jest.

    > TIRów mniej jest i mniej dokładają.

    2-3 razy mniej.

    > Musisz kupić Twizy :-) Ma tyle długości co rozstaw twoich ramion oraz
    > wystarczającą dynamikę by wskoczyć między pojazdy na sąsiednim pasie :-)

    Moj samochod tez ma pewna dynamike, i jak jade lewym, to bedziesz mial
    trudnosci :-)

    > Czyli czas zmiany biegów nie ma dużego wpływu na przyspieszenie a
    > startując z jedynki jednak oprócz mocy silnika masz dodatkowy moment z
    > przełożenia.

    Zawsze to jednak jakies opoznienie.

    > Jak sprzedawałem swoje samochody to nikt nie pytał ile palą :-) Ciebie
    > pytali?

    Ja oddaje na zlom.
    Poza tym wiadomo - sprzedawca wszystko powie, aby sprzedac.
    A klienci moze nie pytali, bo sie wczesniej dowiedzieli.

    > Tym bardziej nie licz na to, że jakiś jeden nośnik energii będzie tańszy
    > dostarczając takiej samej energii.

    LPG ...

    No to po co mam kupowac drogie auto na drogi prąd ? :-)

    > Ciągle nie byłem :-) Jakoś tak po każdym skrzyżowaniu goście wymiękają i
    > dopiero potem zaczyna się :-)

    Dziwne rzeczy prawisz ... a co to za miejsce?

    > Czyli pi razy drzwi połowa a więc zamiast 2% robi się 5%. To jest dużo?!
    > Byle promocja daje -10% .

    Czyli pi razy drzwi - dla niektorych moze byc to wiekszosc pensji.
    I jak maja przezyc miesiąc?

    > Możesz spojrzeć odwrotnie. Taki sam nieunikniony koszt.

    Kiedy wlasnie mozliwy do uniknięcia :-)

    > Kredyt nie kredyt, brykę za coś musisz kupić.

    bryki bywaly tanie, a poza tym mogles kupic w lepszych czasach, czy np
    otrzywac w prezencie lub w spadku.

    > W każdym razie nie wydaje mi się by im się mogło chcieć lub nie chcieć.

    A to owszem, sa z drogowki, to stoją, no moze mowia ze stoją, a siedzą
    w knajpie.

    Ale raczej po prostu malo ich, moga miec tez duzo wypadkow i kolizji
    do obsluzenia, albo inne obowiazki - raporty, sądy, edukacja w szkole

    > No stoją tutaj często pod blokiem. Ostrzegam przez CB i nic, nadal
    > ciągle obok stoi jakaś osobówka. Mogę Ci to dokładniej policzyć jak
    > chcesz :-)

    CB jeszce ktos uzywa?
    Yanosik, Rysiek, Google ...

    > Ja nie mam takich pomysłów :-)

    Jakich?
    Zeby autostradą pojechac, czy zeby przez bramki przejechac szybciej
    niz 50?

    J.