  • 1. Data: 2010-09-03 23:03:53
    Temat: Animowana cząsteczka w logo Google - jak?
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    W tej chwili w logo na głównej stronie Google jest animowana cząsteczka
    chemiczna (3D), reagująca na myszkę.
    Jak to "technologia" webowa? Myślałem, że Flash, ale nie. Więc co? Działa nawet
    pod IE.

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2010-09-03 23:10:40
    Temat: Re: Animowana cząsteczka w logo Google - jak?
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2010-09-04 01:03, latet pisze:
> [...]
    > chemiczna (3D), reagująca na myszkę.
    > Jak to "technologia" webowa? Myślałem, że Flash, ale nie. Więc co?

    zwykly javascript.
    btw: ladne :)

  • 3. Data: 2010-09-04 06:35:21
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 03.09.2010 Artur Kosmal <a...@g...pl> napisał/a:

    > zwykly javascript.
    > btw: ladne :)

    No ładne. A mi się podoba 'Działa nawet pod IE' :) coś co kiedyś było etalonem
    sieci dziś 'nawet działa' ;)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".