  • Data: 2011-09-09 17:54:17
    Temat: Re: Animka
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-08 23:37, Rafał Łukawski pisze:
    > Hmm, nie wiem czy szkoła wychowuje informatyka, on się raczej wychowuje

    no miałem na myśli - dorosną:) Bo nie sądzę, żeby dorosły, poważny facet
    zakładał post o Animce. Trochę to jednak dziecinne myślę.;-)

    > Co zrobi za 10 lat gdy - kto wie - usenet zniknie? ;)

    Ja tam nie wiem kiedy zniknie, ale "gasić światło" na tych grupach
    będzie Leszek i Animka;-) Jako, najbardziej nie zmordowani jednak:) A
    raczej Leszek C. bo będzie pisał do siebie dopóty, dopóki nie wyłączą
    ostatniego serwera;-)
    I chwała im za to, ktoś to utrzymuje...:)