  • Data: 2011-09-12 08:02:44
    Temat: Re: Animka
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:4e6a1c52$0$2456$65785112@news.neostrada.pl...

    > Znaczy to do mnie to zdanie, czy do kogo?
    > Bo jakos nie widze zebym po kimkolwiek "jezdzil". Przewrazliwiony jestes.

    [...]

    > Siedze na grupach 16 lat. Nie musisz mnie uczyc zachowan, jesli to miales
    > na mysli.
    > Zawsze podpisuje się imieniem i nazwiskiem i zawsze biorę odpowiedzialnosc
    > za to co napisalem. W przeciwienstwie do niektorych..

    Ja zawsze biorę odpowiedzialność za swoje słowa.
    Niezależnie, czy piszę pod pseudonimem czy z "nazwiska".
    (zwłaszcza, że ktoś kto poświęci 0,15s:) znajdzie
    moje nazwisko i zainteresowania.

    Nie czytam wszystkiego a w szczególności jakichkolwiek osobistych "wyjazdów"
    więc rzeczywiście, być może, Tobie "dostało się rykoszetem",
    jeżeli Cię jakoś uraziłem to przepraszam.

    Artur(m)