-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!npeer02.iad.highwin
ds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.ne
wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
l!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 21 Oct 2013 17:13:27 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
References: <1...@b...poznan.pl> <l3p7l3$r0i$1@node1.news.atman.pl>
<5260276a$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
<l3pa58$qdd$1@news.task.gda.pl>
<52602db4$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@m...org>
<z4bcs3nuiiig$.14boosngmlxo9$.dlg@40tude.net>
<52628d37$0$2285$65785112@news.neostrada.pl>
<1ec3dhnanuyg5$.1a2svty5tupjw.dlg@40tude.net>
<5262b1e0$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
<l3ufpq$jht$1@node2.news.atman.pl>
<52638460$0$2296$65785112@news.neostrada.pl>
<5263987f$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
<l40fr4$6qb$2@node1.news.atman.pl>
<5263f3f6$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
<l41c8i$dh8$1@node2.news.atman.pl>
<5264b480$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<l42kvu$hqj$1@node2.news.atman.pl>
<5264df26$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
<l43ff9$cn0$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l43ff9$cn0$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <52654499$0$2301$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1382368409 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2301 31.11.235.52:51930
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2705
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508178
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-21 16:58, RadoslawF pisze:
> Dnia 2013-10-21 10:00, Użytkownik z napisał:
(...)
>> Jeśli taki przepis jest gupi ;-) to tak samo jak zakaz jazdy "anglikami"
>>
> Wiesz w normalnym kraju przepisów zakazujących jazdy "anglikami"
> nie ma ale spotkać taki samochód można praktycznie na zlocie
> lub spędzie wakacyjnym.
Bez przesady - w różnych miejscach różny odsetek tego jeździ.
> I nas było by (może i będzie bo unia
> naciska) jak piszą pesymiści, stado szrotów ściągniętych o połowę
> taniej niż z Niemiec, sam znam takiego co tylko czeka na taką
> możliwość.
Polska to nie pępek świata i kraj ludzi wyjątkowych. Będzie można
rejestrować 'angliki' i skończą się cudactwa. Może przy okazji policja
bardziej się zajmie nadzorem na ruchem drogowym (co powoli postępuje),
zaostrzy się przepisy w pewnym zakresie i dopilnuje ich realizacji,
itd. itp.
Resztę szybko zweryfikuje rynek i tyle.
Tak, będzie normalnie - jak w tych normalnych krajach...
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.13 18:26 Cavallino
- 21.10.13 19:43 Budzik
- 21.10.13 19:49 RadoslawF
- 21.10.13 20:24 Artur Maśląg
- 21.10.13 20:26 Cavallino
- 21.10.13 20:44 Artur Maśląg
- 21.10.13 23:00 Budzik
- 22.10.13 16:14 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 22.10.13 16:54 Artur Maśląg
- 22.10.13 17:38 J.F
- 22.10.13 17:49 Cavallino
- 22.10.13 17:54 John Kołalsky
- 22.10.13 18:26 Budzik
- 22.10.13 19:22 Artur Maśląg
- 22.10.13 20:08 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=