-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.promontel.net.pl!not-fo
r-mail
From: WildS <f...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
Date: Sat, 19 Oct 2013 00:24:30 +0200 (CEST)
Organization: Falcon
Lines: 22
Message-ID: <s...@m...org>
References: <1...@b...poznan.pl> <l3p7l3$r0i$1@node1.news.atman.pl>
<5260276a$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
<l3pa58$qdd$1@news.task.gda.pl>
<52602db4$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: WildS f...@n...pl
NNTP-Posting-Host: makigai.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: thunar.promontel.net.pl 1382135070 3628 91.193.12.130 (18 Oct 2013 22:24:30
GMT)
X-Complaints-To: a...@p...net.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Oct 2013 22:24:30 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-2 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507973
[ ukryj nagłówki ]On 2013-10-17, Cavallino <c...@k...pl> wrote:
>>> Serio pytam, nie troluje
>>
>> Kierowca siedzi z niewłaściwej strony, co utrudnia widoczność, np. przy
>> wyprzedzaniu. A więc czyni ten manewr bardziej ryzykownym.
>
> A w dużej mierze nawet niewykonalnym.
> Skutkiem będzie dodatkowe zakorkowanie i tak już zapchanych dróg
> jednojezdniowych, jak melepety w anglikach będą się wlokły za tirami, nie
> będąc w stanie ich wyprzedzić.
> Kilku takich i wyprzedzać trzeba będzie całą kolumnę, co jest dużo
> trudniejsze.
Przed kazdymi swietami na polskich drogach jest więcej anglikow niz
polskich aut i problemu wiekszego nie ma poza ogolnym zatłoczeniem
drogi.
--
WildS
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.13 00:26 Budzik
- 19.10.13 09:58 J.F.
- 19.10.13 10:13 RoMan Mandziejewicz
- 19.10.13 15:46 Artur Maśląg
- 19.10.13 17:12 J.F.
- 19.10.13 17:27 Cavallino
- 19.10.13 17:32 J.F.
- 19.10.13 18:22 Artur Maśląg
- 19.10.13 19:33 RadoslawF
- 19.10.13 19:54 Artur Maśląg
- 19.10.13 20:52 z
- 19.10.13 21:59 Budzik
- 20.10.13 09:21 Cavallino
- 20.10.13 09:21 Cavallino
- 20.10.13 10:46 z
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=