  • Data: 2013-10-18 10:00:12
    Temat: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A w dużej mierze nawet niewykonalnym.
    > Skutkiem będzie dodatkowe zakorkowanie i tak już zapchanych dróg
    > jednojezdniowych, jak melepety w anglikach będą się wlokły za tirami,
    > nie będąc w stanie ich wyprzedzić.
    > Kilku takich i wyprzedzać trzeba będzie całą kolumnę, co jest dużo
    > trudniejsze.

    Tak by sie mogło wydawać.
    Ale jezdziłem jakis czas temu troche anglikiem i jezdziło sie zaskakująco
    dobrze.
    Nawet biegi po drugiej stronie nie przeszkadzały.

    Ale przyznaje - z wyprzedzaniem nie miałem problemu bo raczej mi sie nie
    zdarza zeby wyprzedzac kogos startując z jego kufra.
    Po prostu taki manewr trzeba wykonywać troche wczesniej, majac wieksza
    widocznosc (zeby nie było - w samochodzie z kierownica po lewej stronie
    równiez...)

    Ale rzeczywiście wydaje sie, ze ograniczenia są bezsensowne - rynek
    ubezpieczen OC sam wyreguluje temat bo jak ubepziecenia beda duzo drozsze
    to i tak nie bedzie sie oplacalo.

    A czy beda duzo drozsze - jak bedzie wyzszza wypadkowosc to beda.
    Jak nie bedzie, to beda dążyły do cen ubezpieczen samochodow tradycyjnych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???